Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر استان فارس برنامه‌های اقشار مختلف سپاه فجر در روز بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار حسن گلزار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی اقشار مختلف سپاه فجر اظهار داشت: برگزاری مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مردمی و با حضور آحاد مختلف مردم با هدف معرفی مرام و منش شهید سلیمانی از لحاظ اجتماعی، مسئولیتی، مدیریتی و ولایت‌پذیری از اهداف و برنامه‌های رده‌ها و کانون‌های نواحی مختلف سپاه فجر استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی بسیج جامعه کشاورزی سپاه استان فارس در راستای تبیین مکتب شهید سلیمانی، انجام خدمت‌رسانی به کشاورزان و بهره‌برداران به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مربیان و سفیران نهضت جهش تولید کشاورزی در سطح مزارع و باغات با هدف ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی به کشاورزان با رویکرد ارتقای بهره‌وری و هوشمندسازی کشاورزی با شعار خدمت‌رسانی و پویش سلیمانی‌ها را برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته است.

گلزار افزود: دیدار با خانواده شهدای جهادگر و جانبازان و تکریم ایشان به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبیین و روشنگری پیرامون شخصیت و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سفارش به تأسی از الگوهای رفتاری آن شهید والامقام به جامعه و کشاورزان با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان جهش تولید در کشاورزی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی بسیج جامعه کشاورزی استان فارس است.

وی در ادامه به برنامه‌های بسیج رسانه فارس در سالروز نخستین سالگرد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: صدور بیانیه توسط سازمان و کانون‌های تابعه، تبیین مکتب شهید سلیمانی به صورت ستون نوشت در رسانه‌های برخط و مکتوب استان، برگزاری مسابقه مقاله نویسی از وصیت نامه شهید سلیمانی و بازدید از خانواده‌های شهدای رسانه به نیابت از شهید سلیمانی، از برنامه‌های پیشنهادی سازمان بسیج رسانه استان فارس است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس در ادامه با بیان اینکه بسیج مداحان استان فارس هم برنامه‌هایی به همین مناسبت تدارک دیده‌اند تصریح کرد: مسابقه مقاله نویسی با محوریت مکتب سلیمانی در بین جامعه هدف و اقشار مختلف، چاپ اتمثال حاج قاسم بر روی سرامیک، پیراهن، لیوان و توزیع میان اقشار مختلف جامعه، تولید نماهنگ، کلیپ، موشن گرافی، فیلم کوتاه، و سایر تولیدات رسانه‌ای ویژه شهید سلیمانی در فضای مجازی و راه‌اندازی سرود خیابانی با محوریت این شهید عزیز، از برنامه‌های بسیج مداحان فارس است.

به گفته گلزار انتشار فایل pdf ،word و عکس نوشته با محوریت مکتب سلیمانی در فضای مجازی توسط جامعه ستایشگری، برگزاری مسابقات فرهنگی، نقاشی، دلنوشته ویژه کودکان و بزرگسالان با موضوع حاج قاسم سلیمانی، و ایجاد موج مجازی توسط جامعه ستایشگری در پیام رسانه‌ای گوناگون، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بسیج مداحان فارس در اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

رزمایش کمک مومنانه به نام مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری یادواره و راه‌اندازی منبر مجازی با موضوعات گوناگون در تبیین شخصیت حقیقی و حقوقی شهید سلیمانی، چاپ بنر، تراکت، پوستر، تمثال و وصیت نامه زندگی نامه شهید سلیمانی و توزیع میان اقشار جامعه، از دیگر برنامه‌های بسیج مداحان فارس است که گلزار به آن اشاره کرد.

عراق| درخواست پارلمان از دولت برای شفاف‌سازی تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی13 عنوان برنامه هنری در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل برگزار می‌شودآزادی 110 زندانی غیرعمد در استان فارس تا سالروز شهادت سردار سلیمانی

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس با بیان اینکه نصب سردیس حاج قاسم در خیابان‌ها و پیگیری جهت نام‌گذاری برخی اماکن به نام ایشان و پیاده‌روی با رعایت پروتکل های بهداشتی به یاد این سردار عزیز از دیگر برنامه‌های بسیج مداحان فارس است تصریح کرد: راه‌اندازی کاروان خودرویی در سطح شهر، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم در قبور شهدا و تمرکز بر جنبه‌های گوناگون حیات سردار سلیمانی از جمله شخصیت جهانی ایشان، سبک و منش زندگی خانوادگی و هوش برتر نظامی از دیگر موارد پیش‌بینی شده توسط بسیج جامعه مداحان در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

گلزار در ادامه به تشریح برنامه‌های بسیج هنرمندان به مناسبت روز بصیرت پرداخت و از برگزاری کارگاه بداهه‌خوشنویسی مرتبط با روز بصیرت، دیدار با خانواده معظم شهدای خوشنویس، تولید محتوا در فضای مجازی، تولید پوستر مجازی، برگزاری شب شعر مجازی مقاومت و تدوین بیانات مقام معظم رهبری با موضوع بصیرت در گالری خیابانی خبر داد.

مسابقه عکس موبایلی با موضوع بصیرت، مسابقه صحیفه سجادیه، تجلیل از فرماندهان بسیج حقوقدانان، برگزاری کارگاه پوستر مجازی با موضوع شهید سلیمانی در انجمن عکس و خانه طراحان انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان فارس است که گلزار به آن اشاره کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس همچنین به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان استان فارس به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: دیدار با جانبازان هنرمند، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق هنرمندان با شهدا، کارگاه طراحی پوستر با موضوع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگزاری کارگاه عکس، دیدار با خانواده هنرمندان بسیجی، برگزاری گالری خیابانی با موضوع بصیرت در گام دوم انقلاب با همکاری شهرداری شیراز و یادواره سردار دل‌ها از برنامه‌های سالگرد بسیج سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان فارس، بسیج هنرمندان همچنین برنامه کتاب خوانی "حافظ هفت" با حضور اکبر صحرایی، همکاری با سازمان انتقال خون و اهدا خون، تحریر خط با حضور اساتید خط با عنوان "عشق به حاج قاسم"، طراحی پوستر شهدای هسته‌ای، فراخوان مسابقه خط، گرافیک، پوستر، استوری با موضوع بیانات مقام معظم رهبری پیرامون موضوعات هسته‌ای و برجام، حضور گروه‌های هنری در 10 نقطه شهری و اجرای برنامه‌های هنری میدانی به مناسبت حمله به عین الاسد، همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی با موضوع سردار سلیمانی و توزیع 200 بسته معیشتی جهت هنرمندان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بسیج هنرمندان استان فارس در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید هم برنامه‌هایی برای روز بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دارند، با اشاره به این برنامه‌ها گفت: انجام کمک‌های مومنانه، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به نیابت از شهید سردار سلیمانی، برگزاری نشست اساتید به صورت وبینار با همرزم شهید، برپایی نشست تحلیلی به صورت وبینار با حضور تحلیلگر سیاسی کشوری، معرفی سخنرانان سیاسی(هادیان) به سایر اقشار و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و شب شعر، از برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان به مناسبت سالگرد سردار دل‌ها است.

تجلیل از خانواده معظم شهدا به نیابت از سردار شهید سلیمانی، تولید محتوا پیرامون مکتب شهید سلیمانی، همکاری با صدا و سیما در معرفی اساتید جهت تبیین مکتب شهید سلیمانی، محفل مجازی شبی با قرآن با حضور قراء برجسته استانی و کشوری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بسیج اساتید استان فارس در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی است که گلزار به آن اشاره کرد.

به گفته وی بسیج دانش‌آموزی استان فارس هم برگزاری برنامه چله بیداری را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه های پیش بینی شده دیگر برنامه های پیش شهید حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مکتب شهید سلیمانی بسیج مداحان فارس دیدار با خانواده برنامه های بسیج بسیج هنرمندان نخستین سالگرد سردار سلیمانی اقشار مختلف سالگرد شهید استان فارس روز بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایراندوست در نشست خبری امروز ۱۱ اردیبهشت که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی اقدامات شاخص جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود، عنوان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن(ع) اجرا شده و بسیج سازندگی قم معین اجرایی آن در قم بود در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود؛ همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده است نیز راه‌اندازی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم، راه اندازی چند کانال آب کشاورزی و لوله کشی، سم پاشی محل نگهداری دام‌ها، برگزاری میزهای خدمت توسط بسیج کارمندان، طرح ویزیت رایگان شهید رهنمون و افتتاح پنج صندوق قرض‌الحسنه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی برشمرد.

وی با اشاره به اعطای ۱۵۷ میلیارد تومان وام تبصره ۱۸ گفت: ۹۳ میلیارد تومان این وام‌ها توسط بانک‌ها به متقاضیان واگذار شده است که در زمینه وام‌های اخذ شده رتبه اول را در بین دستگاه‌های متولی داریم.

ایراندوست با بیان اینکه همه فعالیت‌های گروه‌های جهادی توسط مرکز جهادی ساماندهی می‌شود، اضافه کرد: مرکز جهادی قم دو قرارگاه جهادی جغرافیا محور دارد که قرارگاه جهادی در غرب قم یعنی منطقه پردیسان قرارگاه حضرت معصومه(س) و قرارگاه شهدای جهادگر در شرق استان شامل؛ سلفچگان، کهک، خلجستان و جعفریه که به صورت کاملا مردمی فعالیت می‌کنند؛ تعمیر و مرمت منازل محرومین، اعطای جهیزیه و لوازم‌التحریر، بسته‌های معیشتی از جمله فعالیت های این قرارگاه‌ها است.

وی با اشاره به مرمت ۱۰۲ منزل محرومان و نیازمندان در سال گذشته، ادامه داد: یکی از کارهای ویژه‌ای که امسال از طریق قرارگاه های جهادی صورت گرفت مشارکت در غرس درختان بود که در طول هفته روزانه هزار نهال غرس می‌شد و با اعلام فراخوان در روزهای جمعه هر هفته مردم نیز پای کار آمدند که این فرآیند در خلجستان ادامه پیدا می‌کند.

ایراندوست حضور و استقرار ائمه جماعت و مبلغان به همراه خانواده را از بهترین روش‌های تبلیغی برای روستاها دانست و گفت: در این راستا اقدامات لازم برای هفت روستا صورت گرفته و امام جماعت با خانواده خود مستقر شده است.

وی با اشاره به برگزاری پایگاه‌های علمی جهادی تصریح کرد: در گذشته کلاس‌های تقویتی با همکاری گروه‌های جهادی و با توان محدود برگزار می‌شد اما با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش طرحی اجرا می‌شود که با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان و ظرفیت مدارس این کار به صورت فراگیر انجام شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه فعالیت قرارگاه کلاسی نو در هفته بسیج سازندگی آغاز می‌شود، یادآور شد: هدف از این قرارگاه تعمیر و نوسازی مدارس است و اقدامات اجرایی این کار توسط گروه‌های جهادی تخصصی صورت پذیرفته و نظارت و معرفی مدارس به اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان واگذار شده است.

وی ادامه داد: ۲۴ اردیبهشت رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه‌ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

ایراندوست جشنواره روایت جهاد را مورد توجه قرار داد و گفت: ۲۵ اردیبهشت از پوستر این جشنواره رونمایی می‌شود و اختتامیه آن نیز در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم