Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@08:05:38 GMT

وعده ربیعی به مراکز خیریه ارامنه + عکس

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۰۳۰۴

وعده ربیعی به مراکز خیریه ارامنه + عکس

«علی ربیعی» روز جمعه در حاشیه برنامه دیدار خود با ارامنه که به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) در مرکز سالمندان «چیلویان» در منطقه ۷ تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در این مرکز که کار خیریه و خدمات دهی به ارامنه تهران را به عهده دارد و به روش‌های مختلف از نظر معیشتی به افراد نیازمند کمک می کند، حاضر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تبریک میلاد حضرت مسیح به هموطنان مسیحی، افزود: کشور ما از جهات مختلف بی‌نظیر است. در شهرهایی چون تبریز، ارومیه و اصفهان،  خیابان‌هایی داریم که ساکنان آن هموطنان مسیحی و ارامنه هستند. در خیابان‌های شهرهای مختلف ایران کلیسا، کنیسه و حتی مرکز عبادت زرتشتیان داریم. شهرها و محله‌های ما سرشار از همزیستی اقوام و مذاهب است و در روزهای سخت در ایران بزرگ، همه در کنار هم قرار گرفته‌ایم و خواهیم گرفت.

ربیعی با اشاره به میلاد حضرت مسیح (ع) خاطرنشان کرد: الگوی در کنار هم بودن در چنین روزها و مناسب هایی بیشتر تجلی پیدا می‌کند، ما در عیدها و جشن های مختلف در کنار هم هستیم. در دنیایی که با گزینه‌های جنگ، خشونت و افراطی‌گری مواجه هستیم، جهان به الگوی همزیستی که ما داریم نیاز دارد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه مدارا، همزیستی و احترام به هم از خصوصیات و نقاط قوت جامعه ایرانی است، اضافه کرد: همه ادیان در ایران از شرایط برابر از نظر احترام برخوردارند.

ربیعی خاطر نشان کرد: ما برای کمک گرفتن از ظرفیت اجتماعی تشکل‌های دینی و خیریه‌ها و رفع بخشی از مشکلات معیشتی و اجتماعی، آنها را باید قوی کنیم.

وی با اشاره به مرکز سالمندان چیلویان، گفت: این مرکز، قبلا مدرسه بوده و امروز به محل و آسایشگاهی برای نگهداری سالمندان تبدیل شده است، باید کمک کنیم که مراکز خاص و بیشتری برای نگهداری از سالمندان ارامنه داشته باشیم.

ربیعی اطهار کرد: از طریق وزارت کشور، شهرداری‌ها و سازمان برنامه‌ و بودجه کمک خواهیم کرد که نیازمندی‌های مراکز خیریه ارامنه رفع شود، به خصوص مراکز نگهداری افراد سالمند هموطنان مسیحی که عمدتا از ارامنه هستند.

وی افزود: بیشتر مراکز و سازمان های خیریه ارامنه نیز مثل دیگر سازمان‌های خیریه از طریق سازمان بهزیستی یارانه‌ها و خدمات خود را دریافت می‌کنند، ولی مرکزی که اکنون در آن هستیم هنوز نتوانسته کمک هزینه بگیرد؛ ما باید برای بازسازی این مرکز،  اقداماتی انجام دهیم.

سخنگوی دولت گفت: با مسئولان این مجموعه مشورت می کنیم و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا پس از صحبت با رییس جمهوری کمک و مساعدت بیشتری انجام پذیرد.

216216

کد خبر 1469618

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم علی ربیعی مسیحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند