Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@05:54:09 GMT

جزئیات سفر یک روزه جمعی از نمایندگان به سبزوار

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۰۳۳۲

جزئیات سفر یک روزه جمعی از نمایندگان به سبزوار

ایسنا: علی خضریان درخصوص سفر یک روزه جمعی از نمایندگان به سبزوار گفت: در ادامه نظارت میدانی نمایندگان مجلس، روز پنجشنبه به همراه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس و همچنین همراهی علی اصغر عنابستانی و جلیل محبی نجم آبادی نمایندگان سبزوار، جفتای، جوین، خوشاب و داورزن پس از بازدید از پروژه‌های مختلف راهداری، آب و فاضلاب و ناوبری هوایی و راه آهن در جلسهای با حضور نمایندگان حوزه انتخابیه سبزوار، امام جمعه شهرستان و مدیران مربوطه برگزار گردید و تلاش شد با بهره گیری از تخصیص منابع ملی به پروژه‌های نیمه تمام این منطقه، زمینه تسریع در برطرف شدن مشکلات مردم و حرکت در مسیر عدالت فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خضریان در خصوص مصوبات این سفر گفت: تکمیل پروژه، بهسازی و تعریض چندین جاده، پل و مسیر ارتباطی از جمله پل کال شور، جاده ربع شامات، جاده سلطان آباد به رحمت آباد، جاده کاشک به برغمد، جاده سبزوار به ششتمد و چند پروژه دیگر در این جلسات مصوب گردید همچنین جهت تکمیل محور سبزوار به اسفراین دستور تخصیص صدمیلیارد ریال صادر شد.
وی عنوان کرد: در این جلسه مصوب گردید ضمن رفع نواقص فرودگاه سبزوار و اختصاص دستگاههای ناوبری، خودروی آتش نشانی و ارتقای سیستم تهویه این فرودگاه تا پایان سال جهت رفاه حال مردم این منطقه سه پرواز توسط هواپیمایی ماهان و دو پرواز توسط هواپیمایی آتا به مقصد سبزوار تا یک ماه آینده برقرار شود؛ همچنین جهت تکمیل ایستگاه راه آهن سبزوار اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی تا پایان سال تخصیص داده می شود و افزایش اعتبار این ردیف در بودجه سال آینده توسط نمایندگان این حوزه انتخابیه پیگیری خواهد شد.
خضریان ادامه داد: جهت رفع مشکلات آب و فاضلاب این منطقه مبلغ پنجاه میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی شهرهای کشور به شهرهای سبزوار و ششتمد و خوشاب و جهت آبرسانی به سه روستا، مبلغ سی میلیارد ریال تخصیص داده خواهد شد و پیگیری لازم جهت بازسازی و مرمت شبکه‌ها و مخازن فرسوده آبی شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد و خوشاب در بودجه سال آینده انجام می شود.
این نماینده مجلس افزود: شرکت ایدرو نیز سرمایه گذاری در حوزه ۵۰ هزار تن لاستیک در سبزوار را بررسی خواهد کرد؛ همچنین ایدرو در ۹ طرح و ایمیدرو در ۴ طرح در استان مشارکت خواهند نمود. این موضوعات توسط مدیران این دو مجموعه پیگیری خواهد شد.
علی خضریان در پایان گفت: با توجه به تاکید امام جمعه محترم به خطر آبهای زیرسطحی و زیرزمینی و قنات های جاری در شهرستان سبزوار برای ابنیه تاریخی، مقرر شد وزارت نیرو بررسی لازم را حداکثر تا یک ماه انجام و نتیجه را اعلام نماید و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز پیگیری لازم جهت افتتاح ایستگاه مسافربری راه آهن حکم آباد را تا پایان سال به انجام برساند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سفر نمایندگان مجلس علی خضریان راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس

دیوید کامرون با بیان این ادعا که پیشنهاد مطرح شده «سخاوتمندانه» است، گفت: «امیدوارم حماس این پیشنهاد را بپذیرد.»

وی اضافه کرد: «صادقانه بگویم، تمام فشارها و همه چشم ها در جهان امروز باید معطوف به حماس باشد و به آن‌ها بگوید این پیشنهاد را بپذیرید.»

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین ادعا کرد که تحقق راه حل موسوم به دو دولتی تنها راه تضمین امنیت پایدار در منطقه است.

وی با بیان اینکه «حماس طرفدار راه حل دو دولتی نیست و فقط به راه‌حل بدون اسرائیل فکر می‌کند» در اظهاراتی مداخله جویانه خواستار خروج رهبران حماس و کسانی شد که در عملیات هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) مشارکت داشتند.

وزیر امور خارجه انگلیس در عین حال از هفت دهه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین چشم‌پوشی و ادعا کرد که پذیرش راه حل دو دولتی در سایه عملیات طوفان الاقصی برای تل‌آویو دشوار است.

وی گفت: این کار سیاستمداران است که استدلال کنند امنیت منطقه با تحقق راه‌حل دو دولتی، بهتر تضمین خواهد شد.

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین با تکرار مواضع جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد تا زمانی که همه گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) آزاد نشوند، درگیری‌ها نیز پایان نخواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • تبدیل شانزه‌لیزه به محوطه پیک‌نیک رایگان یک‌روزه