Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:08:05 GMT

دمای خوزستان به زیر صفر می‌رود

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۰۴۱۶

دمای خوزستان به زیر صفر می‌رود

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال وقوع دماهای کمینه صفر یا زیر صفر در برخی نقاط استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان خوزستان وجود دارد. تا اوایل هفته آینده نیز پدیده غالب در استان مه یا مه رقیق خواهد بود.

وی افزود: با عبور موج ضعیفی از روی استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد متوسط در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی و سواحل دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تا روز یکشنبه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

سبزه‌زاری ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه، احتمال وقوع دماهای کمینه صفر یا زیر صفر در برخی از مناطق شمالی و شرقی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۱۹.۶ و دزفول با ۱.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۷.۶ تا ۱۹.۵ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان غالبا صاف است که از بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پایداری هوا تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش‌بینی نشده است و تا روز سه‌شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود