Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با فروکش کردن کولاک برف و تلاش عوامل راهداری و پلیس راه، مسیر کاشمر-نیشابور که در محدوده ریوش بر اثر بارش برف بسته شده بود بازگشایی شد.

ابراهیم نصری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده کاشمر- نیشابور که شب گذشته به علت کولاک و بارش شدید برف بسته شده بود پیش از ظهر امروز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ادامه داد: در عین حال بارش برف در جاده‌های کاشمر،  نیشابور، سبزوار، کوهسرخ، بجستان، جوین و جغتای ادامه دارد و سطح راههای ارتباطی در این مناطق لغزنده گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش باران همچنین راه های ارتباطی کاشمر، بردسکن و قوچان را تحت تاثیر قرار داده اما مه‌ صبحگاهی در جاده های استان از بین رفته است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی هم اعلام کرده است: بارش برف و باران که از روز پنجشنبه به صورت پراکنده در استان خراسان رضوی آغاز شده بود امروز و فردا شدت می گیرد و بر وسعت آن افزوده می‌شود.  

بر این اساس با تداوم این سامانه جوی  در بیشتر مناطق خراسان رضوی بارشها به صورت باران و برف و در جاده‌های کوهستانی به صورت کولاک رخ خواهد داد و در نیمه جنوبی استان نیز جاری شدن رواناب پیش‌بینی شده است.

۵۱ گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راهها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003CIc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بازگشایی جاده ها کاشمر نیشابور خراسان رضوی بارش برف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: گردشگران برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌جاری به دلیل بارش‌های رگباری و احتمال سیلاب به مناطق ییلاقی این شهرستان سفر نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری طرقبه و شاندیز، حمیدرضا ضیایی رحیمیان اظهار داشت: بر اساس اعلام هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی و مصوبات ستاد مدیریت بحران، این بارش‌ها در نواحی کوهستانی طرقبه شاندیز شدید رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: به طور قطع حضور گردشگران همزمان با بارش‌های شدید در اطراف رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی طرقبه شاندیز خطرساز خواهد بود.

فرماندار طرقبه شاندیز اظهار کرد: برای پیشگیری از عواقب احتمالی بارش‌های شدید، تصمیم‌های مقتضی برای مدیریت شرایط بحرانی در فرمانداری اتخاذ خواهد شد که نتایج آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 751719

دیگر خبرها

  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • آخرین وضعیت خسارت‌های توفان شب گذشته خراسان رضوی
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری، گردوغبار و کاهش دما در خراسان رضوی
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند