Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس تبریز، فرامرز افشانی  امروز در حاشیه جلسه اجرای طرح‏‌های توسعه شیلات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل جمعیت زیاد ساکن در شهرستان تبریز همچنین وجود منابع و امکانات طبیعی و خدادادی نیاز به توسعه شیلات و آبزی‏‌پروری بیشتر از سایر شهرستان‏‌ها مشهود است.

وی افزود: احداث شهرک شیلات با استفاده از آب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری که حداقل 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 مترمکعب در ثانیه آب بلااستفاده و نامتعارف به دریاچه ارومیه رهاسازی می ‌شود، احداث مجتمع ماهیان زینتی در محدوده پارک بزرگ تبریز و پرورش آرتمیا  با استفاده از آب زهکش‏‌های دشت تبریز از اولویت‌‏های توسعه شیلات در شهرستان تبریز است که با همکاری سایر بخش‏‌ها و ارگان‏‌ها اجرا خواهد شد.

قاسم جعفروند، مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی نیز ضمن بیان نکته نظرات خود پیرامون پروژه ‌های توسعه آبزی‏‌پروری در شهرستان تبریز در خصوص همکاری در پیشبرد اهداف شیلاتی در این شهرستان اعلام آمادگی کرد و مقرر شد، آزمایشات پساب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری تبریز مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نتایج مثبت مطالعات توسط بخش خصوصی سرمایه‏‌گذاری همچنین به‌روزرسانی طرح احداث ماهیان زینتی در پارک بزرگ تبریز جلسه مشترکی با حضور فرماندار، شهردار منطقه چهار و شهردار تبریز در خصوص واگذاری به بخش خصوصی برگزار و ضمن بررسی، تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/60001/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی آرتمیا پرورش تصفیه خانه خبرگزاری فارس فارس تبریز پساب ماهی های زینتی فرماندار پارک بزرگ تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه