Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجید حسینی ، مدافع ملی پوش تیم ترابوزان اسپور ترکیه ، پیشنهاد هایی از تیم های سمپدوریا ایتالیا ، پورتو پرتغال و اندلخت بلژیک دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خبر پیشنهاد باشگاه شارلوا بلژیک به سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی ایران بازتاب زیادی در رسانه‌های ترکیه داشته است.

سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ به تیم ترابوزان اسپور ترکیه رفته بود، به پایان کار خود در این باشگاه نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی یکی از نفراتی است که جایی در تفکرات سرمربی فعلی ترابوزان ندارد و در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است.
روز گذشته نشریه «دامگا» ترکیه خبر داد باشگاه شارلوا بلژیک با مالک ایرانی خود به دنبال جذب حسینی است. در حال حاضر تیم شارلوا دو بازیکن ایرانی دیگر یعنی کاوه رضایی و علی قلی زاده را در اختیار دارد.
این خبر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ترکیه داشته است و احتمال دارد حسینی در نقل و انتقالات زمستانی به تیمی برود که تاکنون بازیکنان ایرانی زیادی را در اختیار داشته است.
از اندرلخت بلژیک، سمپدوریا ایتالیا، پورتو پرتغال و یک تیم قطری هم به عنوان تیم‌هایی یاد می‌شود که حسینی را زیر نظر دارند.
سایت «sampnews۲۴» هم خبر داد تیم سمپدوریا ایتالیا که از تابستان گذشته به دنبال جذب حسینی بود، همچنان خواهان جذب این مدافع ایرانی است. این سایت تاکید کرده است سمپدوریا در بازار نقل و انتقالات مجبور به جذب مدافع است چرا که «الکس فراری» و «بارتوش برژینسکی» دو مدافع فعلی این تیم مصدوم شده‌اند و برنامه باشگاه در خط دفاعی پیچیده شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدمجید حسینی پورتو پرتغال اخبار استقلال استقلال پورتو پرتغال سمپدوریا سیدمجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده پانزدهمی کاراگومروک قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۰ بازی انجام داده و پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا نتوانسته به میدان برود، امروز هم دور از فهرست نفرات برابر کاراگومروک است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که ۲۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، برای چهارمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در لیست دیدار با کاراگومروک دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور ۴۰ امتیازی و در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل کاراگومروک همین جایگاه را حفظ می‌کند و به طور کامل از سقوط نجات پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری