Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه ریگان با اشاره به زلزله 5 دی‌ماه بم و با یاد درگذشتگان این زلزله بیان کرد: در جریان زلزله بم دو بار مقام معظم رهبری به خاطر مدیریت میدانی بحران به شهرستان بم و شرق استان سفر کردند.

امام جمعه ریگان به 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره کرد و ابراز داشت: از پیامدهای مبارک بصیرت، بلوغ سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوغ سیاسی ایستادن عاقلانه و معقولانه در برابر ارزش‌ها و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است.

رضا زاده افزود: ملتی که می‌خواهد به بلوغ سیاسی دقیق برسد باید حافظه تاریخی خودش را درست کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه نابالغ کودکی رشد نیافته است و محتاج آقا بالاسر است که نمونه آن در اروپاست، بیان داشت: اما در ایران مردم در حکومت نقش بسزایی دارند که این مردم‌سالاری دینی حقیقی است.

رضازاده در بخش دیگری از خطبه‌ها خاطرنشان کرد:حاج‌قاسم در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) خود اسلحه به دست گرفت و از حریم اهل‌بیت (ع) دفاع کرد و شربت شهادت را نیز نوشید.

رضا زاده در پایان گفت: شهر گنبکی در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) معطر به حضور یک شهید گمنام خواهد شد.

9 دی پیوند عمیق میان ملت و ولایت رقم خورد

حجت‌الاسلام سیدعباس کاظمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار کرد: یوم‌الله نهم دی‌ماه روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت و رهبری است که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد و مردم با یک حرکت برخواسته از بصیرت افتخارآفرینی کردند و پشت نامبارک فتنه‌گران را به خاک مالیدند و به سران فتنه نه گفتند.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: مردم ایران اسلامی در نهم دی‌ماه با شناخت کامل از دشمنان و بدخواهان، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران ملعون به پا کردند راه گم نکردند.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: در سال ۸۸ مدیریت و رهبری بی‌بدیل، هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، حضور به موقع و بصیرت مدارانه مردم در صحنه، پیوند عمیق و الهی میان امام و امت سبب مهار فتنه شد.

وی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: حضرت زهرا (س) شخصیتی به تمام معنا ولایت‌مدار و تسلیم ولی امر زمان خودش بود و به ما فهماند ولایت‌مداری تنها راه سعادت و نجات انسان است.

امام جمعه موقت کوهبنان با استناد به کلام نورانی مولای متقیان خاطر نشان کرد: خطیب جمعه کوهبنان به هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز در دورترین نقاط کشور مدرسه ساخته شده و زمینه آموزش برای همگان فراهم شده است.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه بصیرت ملت ایران یوم الله بلوغ سیاسی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند