Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری گیلان گفت: تمامی محورهای شریانی استان باز بوده و محورهای روستایی و پرارتفاع که مسدود شده‌اند تا آخر وقت امروز بازگشایی می‌شود. - اخبار استانها -

فریبرز مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: در بارش برفی که دیشب در استان شاهدش بودیم ارتباط ارتفاع برف در بعضی از محورها به ویژه محورهای کوهستانی به 100 سانتی‌متر رسید؛ اکنون تمامی راه‌های اصلی و شریانی استان باز بوده و هیچ مشکلی در این محورها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری استان گیلان تصریح کرد: طی بارش برفی که دیشب شاهدش بودیم محور اسالم_خلخال ازجهت خلخال استان اردبیل بسته شده بود که این محور را بازگشایی کردیم و اکنون در این محور با مشکلی مواجه نبوده و شاهد جریان داشتن ترددها هستیم.

وی گفت: در چند محور روستایی شاهد انسداد راه‌ها بودیم و تمام سعی ما بر این است که تا آخر وقت امروز این محورها بازگشایی شوند این راه‌های روستایی، محورهای روستایی کوهستانی و پرارتفاع در شهرستان‌های سیاهکل، رودبار، تالش، املش و رودسر هستند.

مالکان موتورسیکلت‌های توقیف‌شده در گیلان تا 17 دی فرصت بازپس‌گیری دارندتجهیزات لازم برای مدیریت بحران برف در اختیار راهداری‌های گیلان قرار گرفتاعلام آمادگی سپاه گیلان برای مقابله با بحران‌ احتمالی برف؛ مردم از مسئولان انتظار خدمات‌دهی مناسب دارند

مرادی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری در قالب 60 اکیپ راهداری به همراه 545 نفر از راهداران و همکاران و همچنین 351 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

مدیرکل راهداری استان گیلان عنوان داشت: با اعلام اداره کل هواشناسی استان گیلان در روزهای آینده بارش برف نداریم اما با این وجود تمام تدابیر لازم برای مواجهه با برف احتمالی اندیشیده شده و همه امکانات و تجهیزات لازم در این حوزه فراهم شده است.

مرادی تصریح کرد: با توجه به تعطیل بودن امروز ممکن است مردم و شهروندان به نقاط کوهستانی و برف‌گیر تردد کنند در این راستا از همه شهروندان می‌خواهیم که اگر ضروری ندارد از تردد در این محورهای برفی و کوهستانی به شدت پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری استان گیلان افزود: به دلیل کولاکی که ممکن است در بعضی از محورهای کوهستانی به وجود بیاید از شهروندان می‌خواهیم که از تردد در این محورها خودداری کرده و در صورت ضرورت تردد در این محورهای برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز زمستانی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل راهداری استان گیلان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد