Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: چشم انداز واقعی دوگانه‌سازی‌های کاذب، هدف قرار دادن یکپارچگی کشور و انسجام ملی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در ششمین همایش معاونین سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس در محل وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به این که مقام معظم رهبری تأکید کردند که اگر شرایط رفع تحریم‌ها فراهم شود، حتی یک ساعت هم نباید برای رفع تحریم‌ها تأخیر کرد؛ اظهار داشت: این یک گفتمان به هم پیوسته است که ابتدا یک هدف دورنما و سپس یک هدف عملیاتی کوتاه مدت را به ما نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گفتمان، هدف نهایی، «خنثی سازی تحریم ها» و هدف عملیاتی «رفع تحریم ها» است.وی افزود: طبیعی است که ذیل این گفتمان، هر دو هدف باید پیگیری شود. این گفتمان و هدف گذاری کاملاً واقعی است و هیچ نوع دوگانه‌ای هم وجود ندارد؛ اما برخی تلاش می‌کنند با دوگانه سازی های کاذب، اهداف دیگری را دنبال کنند اما ما باید حواسمان باشد که درگیر این حواشی نشویم.عرف در بخش دیگری از این همایش، با تأکید بر اینکه مصادیق این نوع دوگانه سازی ها را در حوزه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم، اظهار داشت: مثلاً مدتی درباره کرونا به دوگانه سلامت- مذهب دامن زدند. بعد که با هوشیاری مردم نتیجه‌ای از این دوگانه نگرفتند، دوگانه سلامت – معیشت را درست کردند و الآن هم مدتی است که دوگانه‌های دیگری درباره واکسن کرونا تولید و پخش می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به عنوان مثال، دوگانه خرید – تولید واکسن کرونا از این نمونه دوگانه سازی ها است.وی تأکید کرد: عقل سلیم حکم می‌کند که در فرآیند مقابله با کرونا هر دو هدف همزمان پیگیری شود که طبعاً در دولت انجام می‌شود و به موازات تلاش برای تولید واکسن ایرانی کرونا، همه اقدامات لازم برای تهیه و خرید واکسن کرونا هم در حال انجام است. بنابراین دوگانه‌ای در این زمینه وجود ندارد. البته در زمینه‌ها و حوزه‌های دیگر هم این نوع دوگانه سازی های کاذب وجود دارد که چشم انداز و نقطه غایی آنها در اصل، هدف قرار دادن یکپارچگی کشور و انسجام ملی است.گفتنی است در ششمین همایش ویدئوکنفرانس معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور، ضمن ارزیابی آخرین وضعیت آمادگی استان‌ها برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت فراگیر، توصیه‌ها و راهبردهای لازم در این زمینه به رؤسای ستادهای انتخاباتی استان‌ها ارائه گردید.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد دوگانه سازی های کاذب دوگانه سازی ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود