Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه اورشلیم پست در شماره صبح امروز (جمعه) خود نوشت، فروپاشی دولت فعلی رژیم صهیونیستی به توقف غیر منتظره طرح های ترامپ در مورد عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی منجر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه نوشت، ورود اراضی اشغالی به چهارمین انتخابات پارلمانی آن هم ظرف دو سال به معنی به بن بست رسیدن طرح های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مخصوصا در پرونده عادی سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورشلیم پست نوشت، دولت ترامپ ظرف چند ماه موفق شد میان چهار کشور عربی با رژیم صهیونیستی صلح برقرار کند. روزهای قبل از پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ در بیستم ژانویه بسیار اهمیت دارد مخصوصا که در این روزها قراردادهایی بسته می شود که تا شش ماه پیش یک کار غیر ممکن به نظر می رسید.

این روزنامه در نسخه انگلیسی خود نوشت، ورود اراضی اشغالی به چهارمین انتخابات پارلمانی آن هم ظرف دو سال به فروپاشی دراماتیک و ناگهانی طرح نتانیاهو و ترامپ درباره عادی سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی منجر خواهد شد و شاید دولت بعدی رژیم صهیونیستی به اندازه دولت فعلی نتانیاهو از تایید و حمایت آمریکایی ها برخوردار نباشد.

دولت ترامپ تاکنون موفق شده روابط چهار کشور عربی را با رژیم صهیونیستی عادی کند. ابتدا از امارات و بحرین شروع کرد و بعد هم سودان و اخیرا دهم همین ماه نیز روابط مراکش را با تل آویو عادی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است. او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

رسانه‌های اسرائیل روز گذشته خبر از واژگونی خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل داده اند.

کد خبر 847589 برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • وضعیت نتانیاهو ۲۰۰ روز بعد از طوفان
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو