Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@18:54:56 GMT

برف و بوران محور سوادکوه را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۰۸۲۷

برف و بوران محور سوادکوه را مسدود کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در تمام محور‌های استان از جمله سوادکوه، کندوان، هراز و کیاسر شاهد بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها هستیم، گفت: محور سوادکوه امروز جمعه ۵ دی ماه به علت بارش برف و بوران سنگین تا اطلاع بعدی بسته شد.

او افزود: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در دیگر محور‌های مازندران نیز بر اثر بارش برف به کندی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به لغزندگی محور‌های مواصلاتی، رانندگان خودرو‌های خود را حتما به زنجیر چرخ مجهز و در صورت امکان از تردد در این جاده خودداری کنند.

پربیننده ترین واکنش خانواده شهید فخری زاده به تغییر نام خیابان شجریان ضرورت رسیدگی و پرداخت به موقع حقوق معلمان آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۱۰/۴) شهردار شهر آبسرد بازداشت شد بابک جهانبخش بعد عمل جراحی +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علیرضا قدمی پلیس راه مازندران پلیس راه پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور برف و بوران علیرضا قدمی بارندگی شدید بارش سنگین برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور سربندر به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:به علت آبگرفتگی و سقوط پایه‌های برق در محور سربندر به آبادان در محدوده شادگان این مسیر مسدود شد.

سرهنگ سعید رحیمی افزود:همکاران ما در پلیس راه از منطقه خوردورق مسیر را یک طرفه کرده اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید داسته ایم و ریزش کوه در چند نقطه انجام که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد. 

سرهنگ رحیمی گفت:با توجه با بارش شدید باران در محور‌های استان رانندگان در هنگام تردد با رعایت قوانین و احتیاط کامل رانندگی نمایند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران