Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:50:31 GMT

دمای هوای رخی نقاط خوزستان به زیر صفر می رسد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۰۹۲۰

دمای هوای رخی نقاط خوزستان به زیر صفر می رسد

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در شبانه روز گذشته شوش با ۱۹.۶ و دزفول با ۱.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما در استان را داشته و  حداکثر دمای اهواز ۱۹.۵ و حداقل ۷.۶درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: طی امروز احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد و تا اوایل هفته آینده پدیده غالب در استان مه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری ادامه داد: با عبور موج ضعیفی بر روی استان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه  رگبارهای پراکنده همراه با رعد وبرق و وزش باد متوسط در برخی نقاط استان به ویژه مناطق جنوبی، شرقی و سواحل استان دور از انتظار نیست و تا روز یکشنبه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در ایذه ۱.۴، لالی یک، دهدز ۰.۶ و بهبهان ۰.۳ میلیمتر و میزان بارش برف در تاراز ۶ سانتیمتر ثبت شده است.

سامانه بارشی در اواخر هفته گذشته نیز بیشتر نقاط خوزستان را فرا گرفت و  بیشترین میزان بارندگی در این بارندگی در ایذه به میزان ۷۲.۴ میلیمتر گزارش شد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان هواشناسی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که سه درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها