Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه شهرستان ورامین ظهر امروز در پیامی تحت عنوان پیام جمعه ضمن دعوت و سفارش خود و دیگران به تقوای الهی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام فاطمیه اظهار کرد: شناخت شخصیت و جایگاه حضرت زهرا(س) برای ما ممکن نیست، بانویی که پاره تن پیامبر(ص) و مادر بزرگوار امامت است، مخدره‌ای که جان خود را برای دفاع از ولایت سپر کرد و فرزند ۶ ماهه‌اش در این راه شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: حضرت زهرا(س) یک الگوی به تمام معنا برای تمام انسان‌های طالب کمال است و باید به مناسبت فاطمیه پیرامون شخصیت ایشان سخن گفته شود، اگرچه برگزاری محافل و مجالس هم‌چون گذشته امکان ندارد ولی باید با استفاده از زمینه‌های موجود به وظیفه دینی خود عمل کنیم.

امام جمعه ورامین با اشاره به اینکه برگزاری روضه‌های خانوادگی و مجالس محدود با رعایت دستورات بهداشتی کمترین کاری است که می‌توان انجام داد، افزود: امید است که به برکت توسل به حضرت زهرا(س) خداوند بلا و بیماری را از این کشور و اهل بیت دور کند و بیماران عزیز را شفا و سلامت کامل عنایت کند.

آیت الله محمودی با بیان اینکه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی از روزهای سرنوشت‌ساز و تعیین کننده بوده است، عنوان کرد: حضور با شکوه مردم در برابر فتنه ۸۸ نظام اسلامی را در برابر دشمنی‌ها حفظ کرد و حرکت تاریخی مربوط به ورامین نیز برای همیشه ماندگار شد.

وی ضمن یادآوری آن حماسه بزرگ بیان کرد: مردم عزیز ما اگرچه ممکن است از برخی مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی گله‌مند باشند که گلایه آن‌ها برحق است ولی از انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند و هرگز از امام و شهدا دست نمی‌کشند لذا دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند که مردم عزیز ما با صبر و استقامت در برابر توطئه‌ها ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه ورامین یادآور شد: به حمدالله با رعایت مردم و تلاش مسؤولان به ویژه زحمت‌کشان عرصه سلامت بیماری کرونا کاهش پیدا کرده است و باید مردم عزیز ما با رعایت دستورات بهداشتی به ریشه‌کن شدن این بیماری کمک کنند چرا که در صورت کوتاهی ممکن است خدای ناکرده دوباره با مشکلات مواجه شویم، باید مردم و مسئولان در کنار یکدیگر با رعایت ضوابط بهداشتی به امورات جاری نیز برسند.

آیت الله محمودی ابراز کرد: انتظار است مسؤولان به برپایی نمازهای جماعت و محافل دینی و انقلابی، با رعایت امور بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا به برکت این محافل و دعاهای مؤمنین خداوند نیز برکات خویش را بیش از پیش بر ما نازل کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی شهدا مشکلات اقتصادی امام آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه ورامین نمازجمعه ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است

نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: چنانچه در انتخابات افراد متخصص و معتقد به اقتصاد اسلامی به عرصه بیایند و مشکلات معیشتی با کنترل نقدینگی عالمانه در قانون‌گذاری وارد شود، در زمان کوتاهی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

حجت‌السلام جواد عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۲ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده‌اند که امروز اگر مجلس و دولت به جای تدوین سند تحول، مبانی اقتصاد مقاومتی را محور، مبنا و سرلوحه کارهای خود قرار دهند، اقتصاد ما نجات پیدا می‌کند.

وی بعضی‌ها در جامعه آنقدر شبهه ایجاد کرده‌اند که اصل اقتصاد اسلامی به شعارزدگی تبدیل شده است، افزود: مشکلات اقتصادی کشور چند لایه دارد و چاره‌ای نداریم جز اینکه نظریه لیبرال سرمایه‌داری که از زمان مدیریت حزب کارگزاران حاکم شد را کنار بگذاریم و تنها به آموزه‌های اسلامی بازگردیم.

نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به موقع عمل کنیم و ریل‌گذاری اقتصاد کشور بر این اساس باشد، می‌توان به آینده اقتصادی کشور امیدوار بود.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون اقتصادی مجلس افراد کمی هستند که تحصیلات اقتصادی دارند، تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس ۲۲ نفر هستند که چهار یا پنج نفر آن‌ها تحصیلات اقتصادی دارند و سایران تخصصی روی مباحث اقتصادی ندارند. وقتی در این کمیسیون افراد از الفبای اقتصادی سر در نمی‌آورند در خوشبینانه‌ترین حالت، یک نماینده نسبت به موضوعی که متوجه آن نیست و خودش اطلاعی ندارد یا رأی مثبت می‌دهد یا رأی منفی، در این صورت افرادی که به دنبال رانت هستند بر ذهن نماینده‌ای که تخصص کافی ندارد تأثیر می‌گذارد.

نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد: چنانچه در کمیسیون اقتصادی مجلس نمایندگانی باشند که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را قبول داشته باشند و خود را ملزم بدانند، متوجه می‌شوند که این موضوع سند بالادستی است که از طریق مقام معظم رهبری صادر شده و هم اینکه فتوای مرجع تقلید است با این وجود نادیده گرفته می‌شود.

عبادی گفت: اگر در انتخابات افراد متخصص و معتقد به اقتصاد اسلامی به عرصه بیایند و مشکلات معیشتی با کنترل نقدینگی عالمانه در قانون‌گذاری وارد شود در زمان کوتاهی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

کد خبر 751393

دیگر خبرها

  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • بخش تولید شرایط ایده‌آلی ندارد/ گلایه فعالان اقتصادی از مالیات
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد