Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:48:18 GMT

پس از سکته نمی توانستم به بارسلونا نه بگویم

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۱۰۵۷

پس از سکته نمی توانستم به بارسلونا نه بگویم

سرمربی هلندی بارسا می گوید که پس از سکته قلبی 7 ماه پیش دیگر زمان نه گفتن به بارسلونا نبود.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی سابق تیم ملی هلند و کنونی بارسا 10 خرداد به دلیل ناراحتی قلبی به بیمارستان منتقل شد و سپس تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. همه چیز خوب پیش رفت و کومان یک هفته بعد از بیمارستان مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رسانه‌های هلند اعلام کرده بودند رونالد کومان که در خیابانهای شهر آمستردام مشغول دوچرخه‌سواری بوده، به دلیل درد شدید در ناحیه قفسه سینه به بیمارستان منتقل شده و آنجا تحت عمل جراحی قلب قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

کومان کمتر از سه ماه پس از سکته پیشنهاد بارسلونا را دریافت کرد و تصمیم گرفت با رها کردن تیم ملی هلند به نیمکت باشگاه محبوبش برسد.

کومان در این رابطه گفت:« این واقعیت دارد که پس از اتفاقات اینچنینی نظر شما در مورد برخی مسائل متفاوت می شود. زندگی برای تان کمی متفاوت تر از قبل خواهد شد. در مورد قضیه من و سکته خفیفی که داشتم، دیدگاهم به برخی مسائل عوض شد. من 57 سال دارم و نمی دانم تا چه زمانی زنده خواهم بود. سال هاست مربیگری می کنم و این بار که موقعیت مربیگری بارسا جدی تر بود، دیگر نمی توانستم پاسخ منفی بدهم. قرار نیست تا 70 سالگی مربیگری کنم و زمانی که پیشنهاد بارسا رسید، درنگ نکردم. فکر می کنم زمانش یا حالا بود یا هیچ وقت.»

 

 

 

 

کومان ادامه داد:« هر بار در سال های اخیر بارسا قصد تغییر مربی داشته، نام من مطرح می شد. خود من نیز بارها اعلام علاقه کرده بودم چون این همیشه رویایم بود. وقتی پیشنهاد بارسا را برای همسر و فرزندانم مطرح کردم، همه استقبال کردند. ما عاشق زندگی در بارسلونا هستیم و به زندگی در هلند ترجیحش می دهیم. بارسلونا برای من و خانواده ام، همیشه حکم خانه را داشته است. خانواده ام می دانستند که مربیگری بارسا برایم حکم رویا را داشت و راضی کردن شان برای ترک هلند، ساده ترین کار ممکن بود.»

 

 

رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا تیم ملی هلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه شب بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک تابستان گذشته از بارسا به خیرونا قرض داده شد و در این تیم توانسته اعتماد به نفس از دست رفته را دوباره پیدا کند. او دیروز در مصاحبه با اسپورت گفت که در پایان فصل به بارسا بر می گردد.

امروز ژاوی نیز حرف اریک را تایید کرد و گفت او فصل بعد در بارسا جایگاه خوبی خواهد داشت. ژاوی همچنین گفت که دلیل جدایی اریک ورزشی نبود: «اریک فصل بعد بازیکن بارسلوناست و جایگاه بهتری نیز در تیم خواهد داشت. او به دلیل مشکل باشگاه در قضیه بازی جوانمردانه مالی از تیم رفت. من هرگز نمی خواستم اریک از بارسلونا برود ولی شرایط ایجاب می کرد.»

دیگر خبرها

  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!