Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه برنامه ریزی برای خنثی کردن تحریم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است، گفت: مسئولان برای خنثی ‌سازی تحریم ها، به توان و ظرفیت داخلی تکیه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» امروز در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان، اظهارکرد: مسئولان همیشه گوش به فرمان ولی فقیه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه شرط حمایت مقام معظم رهبری از مسئولان، پایبندی آنها به رفع مشکلات مردم است، افزود: به وعده های دروغ دشمنان نباید اعتماد کرد.

 

وی رفع تحریم ها را مهم و با اهمیت دانست و تصریح کرد: برنامه ریزی برای خنثی کردن تحریم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه تحریم های دشمنان ایران اسلامی موضوع جدیدی نیست،گفت: مسئولان برای خنثی ‌سازی تحریم ها، به توان و ظرفیت داخلی تکیه کنند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان اینکه تقویت اتحاد ملی و حرکت در مسیر مصالح کشور اهمیت دارد، افزود: سران قوای سه گانه و تمام مسئولان نظام در شرایط فعلی از طرح مسائل تفرقه انگیز پرهیز کنند.

 

وی به فرا رسیدن ایام فاطمیه(س)، سالروز حماسه ۹ دی روز بصیریت و میثاق امت با ولایت و سالروز شهادت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این ایام با توجه به شیوع کووید ۱۹، در فضای مجازی گرامی داشته می شود.

 

امام جمعه بندر آستارا بر سیاه پوش کردن معابر شهر و نصب بنرها و شعارهای مرتبط با ایام فاطمیه(س)، دهه میثاق امت با ولایت و سالروز شهادت شهید سلیمانی تاکید کرد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با تقدیر و تشکر از تلاش های مدافعان سلامت و اعضای ستاد مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: مردم و بازاریان آستارا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای تغییر وضعیت کرونا ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: خنثی سازی تحریم ها توان داخلی خطبه نماز جمعه بندر آستارا بندر آستارا برای خنثی حافظ نیا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، اولین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون‌متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم