Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@05:08:11 GMT

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در نظرآباد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۱۲۱۲

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در نظرآباد

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از پارک‌های نظرآباد بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پس از حضور در پارک مطلع شدند که عاملان اصلی درگیری که از افراد سابقه دار و اوباش هستند به شهرستان ساوجبلاغ متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران بلافاصله وارد عمل و با دریافت نیابت قضایی به شهرستان ساوجبلاغ اعزام و با شدند و انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه ۲ نفر از متهمان را شناسایی و در یک عملیات منسجم نامبردگان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد یک قبضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب و تعداد ۶ تیر جنگی را کشف کردند.

او با بیان این که متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت هستند، افزود: این افراد با ایجاد نزاع دسته جمعی و با قدرت نمایی و عربده کشی باعث سلب آسایش اهالی منطقه نظرآباد شده بودند که با حضور به موقع ماموران دستگیر شدند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس امنیت عمومی نظرآباد قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد درگیری مسلحانه کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین