Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به تشکیل نهضت سوادآموزی در هفتم دی‌ماه سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: مردم ایران پیش از این از نعمت سواد به درستی بهره‌مند نبودند و طبیعی است که مملکت بی‌سواد نمی‌تواند راهش را به پیش برد.

وی افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، در لامرد که روزی دبیرستان هم وجود نداشت، هم اکنون دانشگاه‌های متعددی وجود دارد و باسوادی مردم از اهداف انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌زاده ادامه داد: رتبه مطالعه در کشور بسیار پایین است، اما بی‌سوادی به حد صفر رسیده در عین حال تلاوت قرآن نیز در منازل کم و قرآن مهجور است و باید با تلاوت قرآن خانه‌ها را نورانی کنیم.

امام جمعه لامرد همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) یک الگوی تمام عیار از جهات مختلف است و توسل به ایشان کارگشاست.

وی بر لزوم آشنایی با سیره حضرت زهرا (س) تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها باید از مرام سیاسی و منش و رفتار اجتماعی ایشان درس بگیرند و همه باید تلاش کنیم تا در تمام عمر خود فاطمی زندگی کنیم.

حسین‌زاده، دشمن شناسی به موقع حضرت زهرا (س) را یکی از ویژگی‌های ایشان برشمرد و عنوان کرد: ایشان به خوبی درک کرد که چه کسی اسلام را هدف قرار داده و چه کسی مدافع اسلام است.

امام جمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بسیاری از وزارتخانه‌های آمریکا که ادعای امنیت سایبری دارند، مورد حمله قرار گرفته‌اند و در برابر این تهدید گیج هستند و نمی‌دانند از کجا مورد هجمه قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: ما شکست آمریکا را می‌بینیم و می‌دانیم که بزرگ‌تر از آمریکا و آمریکایی‌ها و قدرت‌های استکباری، خدا است.

حسین‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این سردار بزرگ اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: همانطور که دل‌ها را به سردار سپردیم، فضای شهر را آکنده از تصاویر کنیم و در فضای مجازی نیز تلاشی دوچندان کنیم و حال و هوای جامعه را عوض کنیم.

وی در مورد یوم الله ۹ دی نیز بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی حاکم بر کشور، راهپیمایی برگزار نمی‌شود و همه بزرگوارانی که دستی در فضای مجازی دارند این روز را به خوبی پاس دارند.

کد خبر 5104405

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد علی حسین زاده خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیراز بارش برف روز پرستار کرمانشاه گرگان بوشهر آمار کرونا قاسم سلیمانی شهرستان کرج پرستار شهرکرد شب یلدا لیگ برتر فوتبال ایران حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • باید الگوی یک خانواده کامل را ترسیم کنیم
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • سخت‌ترین دوران‌ زندگى حضرت امیرالمومنین (ع) + فیلم
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال