Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مسئول مخابرات شبانکاره با اشاره به آتش‌سوزی در مرکز مخابرات این شهرگفت: آتش سوزی در مرکز مخابرات شبانکاره سبب قطع تلفن‌های همراه و ثابت و قطع ارتباط اینترنت مخابرات شد. - اخبار استانها -

حسین پژمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شبانکاره با  اشاره به آتش‌سوزی در مرکز مخابرات شبانکاره اظهار داشت: این حادثه صبح امروز رخ داد که با تلاش نیروهای امدادی، آتش سوزی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از قطع شدن تلفن‌های همراه و ثابت در شهر شبانکاره خبر داد و بیان کرد: این حادثه سبب قطع تلفن‌های همراه، ثابت و اینترنت مخابرات شده است که نیروهای فنی مهندسی مخابرات شهرستان دشتستان و استان بوشهر در حال رفع مشکل هستند.

بر پایه این گزارش آتش سوزی در مرکز مخابرات شبانکاره سبب  غیرفعال شدن کارتخوان‌های فروشگاه‌ها و مغازه‌ها شده و خللی در عرضه کالا و خدمات ایجاد کرده است.

بوشهر|حادثه دیدگان آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم نیاز به حمایت دارند +‌ فیلم جزئیات آتش‌سوزی در کارخانه لنج‌سازی بوشهر / 7 شناور در آتش سوخت / حریق هنوز مهار نشده + تصاویر آتش‌سوزی 2400 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر

اکنون از طریق سیستم مخابراتی، تلفن‌های همراه اول در شبانکاره راه‌اندازی شده و 2 هزار تلفن ثابت این شهر همچنان قطع است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی در مرکز مخابرات تلفن های همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر