Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@22:45:05 GMT

آمادگی امدادگران در زلزله فرضی تهران

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۱۵۰۲

آمادگی امدادگران در زلزله فرضی تهران

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر گفت: به محض اعلام مانور ساعت صفر امدادگران و نجاتگران در قالب تیم‌های امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان با سرعت بالا مستقر شدند که نشان از آمادگی مطلوب جمعیت دارد.

محمدحسن قوسیان مقدم در خصوص میزان خسارات وارده تا این لحظه در مانور زلزله گفت: با اعلام eoc بر اساس حادثه فرضی در ساعت 10 و 45 دقیقه نیروها به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی ۱۰ روستا که دچار آسیب فرضی شده بودند، دو روستا با ۷۰ درصد تخریب ارزیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون به صورت فرضی ۱۰۰ نفر مصدوم شدند و ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند و نیروهای عملیاتی شعب همجوار شهریار در تهران مشغول جست و جو و نجات هستند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر بعد از اعلام مانور صفر لحظه ای  رئیس جمعیت هلال‌احمر در اسلام‌شهر، منطقه‌ای که ۵.۷ ریشتر لرزید حاضر شد.
در این مانور تیم های امدادی در منطقه زلزله زده مستقر شدند و امدادگران خدمات امدادی و کمک‌های اولیه را برای زلزله زدگان ارائه دادند سپس با برپایی چادرهای امدادی برای حادثه‌دیدگان امکان اسکان اضطراری آنها فراهم شد./ ایسنا 

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد

آیت‌الله سید نصیر حسینی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی این نهاد بیشترین نقش را در مواقع بروز بحران  و سوانح از جمله سیل، زلزله و سایر حادثه ها دارند.

 هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است. 

وی همچنین با اشاره به روز جهانی ماما هم گفت: باید از مجموعه تیم سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی و نقشی که ماماها در زمینه فرزندآوری و آموزش و مشاوره های ازدواج و بنیان خانواده دارند قدردانی کرد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و نقش این امام همان در تربیت عالمان دینی و ترویج فرهنگ غنی شیعه و اسلام گفت: ایشان چهار هزار شاگرد را تربیت کرد و با این کار دین را ترویج و زنده نگه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان