Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:52:18 GMT

محور توسکستان تا اطلاع ثانوی مسدود است

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۱۵۳۵

محور توسکستان تا اطلاع ثانوی مسدود است

میقانی گفت: محور توسکستان به دلیل بارش سنگین برف و کولاک و به منظور حفظ سلامتی مردم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

«مهدی میقانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان در خصوص آخرین وضعیت راه های استان گلستان گفت: محور توسکستان به دلیل بارش سنگین برف و کولاک و به منظور حفظ سلامتی مردم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: در  حال حاضر تیم های راهداری در محورهای کوهستانی مستقر هستند و به امدادرسانی و بازگشایی راه ها می پردازند.

 

میقانی یادآور شد: از آنجایی که از بعد ازظهر امروز کولاک براساس گزارش هواشناسی پیش بینی شده است محور توسکستان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 

گفتنی است، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان نیز پیرو اخطاریه هواشناسی شماره ۱۱ استان و به فرمانداری‌ ها  و دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان ها اعلام آماده باش کرده است.

 

بر اساس اخطاریه شماره ۱۱هواشناسی استان، احتمال وقوع بارندگی، بارش برف علاوه بر نواحی کوهستانی در مناطق کوهپایه‌ای و سردسیر (شرق و شمال شرق)، پدیده مه غلیظ، گاهی در برخی نقاط وزش باد شدید، کاهش محسوس دما بین ۶ تا هشت درجه از روز پنجشنبه تا عصر روز شنبه پیش بینی شده است. 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: محور توسکستان برف تا اطلاع ثانوی مسدود محور توسکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از راه‌های خراسان جنوبی

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به دلیل جریان سیل شدید مسدود شده است.

او افزود: همچنین محور عشق آباد به بردسکن به دلیل طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنما‌ها و محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است. 

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • انسداد برخی از راه‌های خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد