Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنان و دختران جهادگر بهمئی این بار با توزیع و پخت نان محلی، قصد دارند به همنوعان نیازمند خود کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس جهاگران حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان بهمئی در ادامه کمک های مومنانه و در راستای اجرای طرح محله محور "شهید سلیمانی" بازهم پای کار آمده و با پخت و توزیع نان محلی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه مقاومت مرکزی خواهران بهمئی در این راستا گفت: این روزهای جهادگران خواهر بهمئی همپای برادران در جبهه مبارزه با کروناویروس حاضرند و مجاهدت می کنند.

خوب اندیش افزود: گروه‌های جهادی خواهران شهرستان بهمئی از ابتدای شیوع کرونا در همه حوزه‌ها فعال بودند.

وی گفت: خواهران جهادگر اقدامات خوبی در حوزه گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها، مدارس و مشارکت دراجرای طرح رزمایش مومنانه فعالیت داشتند؛ هم اکنون در راستای اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی خواهران بسیجی ما همچنان پای کار هستند.

 وی گفت: در ادامه کمک های مومنانه و در راستای اجرای طرح محله‌محور  شهید سلیمانی باز هم خواهران بسیجی عضو گروه های جهادی شهرستان پای کار آمدند و این بار نیز با تولید و پخت و توزیع نان در یاری رساندن به نیازمندان در تلاشند.

در ادامه تصاویری از این اقدام جهادی خواهران بسیجی بهمئی را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران