Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@13:54:28 GMT

راز و رمز جاودانگی حاج قاسم اعمال خالص بود 

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۱۶۰۷

راز و رمز جاودانگی حاج قاسم اعمال خالص بود 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: راز و رمز جاودانگی حاج قاسم این بود که به اعمال خالص خود رنگ خدایی داده و رفتار و کردارش با خدا پیوند خورده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۵ دی حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: یکی از شاخصه های بارز تقوا دل نبستن به دنیای فانی، و دل دادن به سرای آخرت است پس باید  مواظب بود تا جایگاه ابدی و همیشگی خودمان را به ۲ روز دنیا نفروشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه قلعه گنج افزود: راز و رمز جاودانگی حاج قاسم این بود که به اعمال خالص خود رنگ خدایی داده و رفتار و کردارش با خدا پیوند خورده بود، اگر شهید سلیمانی امروز به سردار دل ها معروف شده بدانیم که خدا نامش را در دل های ما پر رنگ کرده است، اگر ما نیز دوست داریم که سرمایه ها و داشته های دنیوی ما ماندگار شود، باید رنگ و بوی خدایی به اعمال مان بدهیم.



وی  با اشاره سخنان حکیمانه رهبری در جمع اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نماد مقاومت، پهلوان و قهرمان ایرانی مقاومت است که زندگی و شخصیت جهاد این شهید تجلی ارزش های اسلامی، دین و نماد ارزش ها و خصلت های ایرانی است.


حجت الاسلام نجنو بیان کرد: ما باید در همه زمینه ها در مقابل جنگ ترکیبی دشمن خودمان را قوی کنیم و مواظب تله های دشمن باشم، در مسئله مواجه با دشمن باید مراقب تله های اعتماد به دشمن بود و یکی از این تله ها فرق گذاشتن بین بایدن و ترامپ است، یکی دیگر از این تله ها فرق گذاشتن بین آمریکا و اروپا است، که این فرق گذاشتن و این تله گذاری توسط جریان تحریف شکل می گیرد.



خطیب جمعه قلعه گنج کلیه مسئولین را به وحدت و یک صدایی در مقابل هجمه های دشمن دعوت کرد و افزود: قبل از نیاز به مذاکره با خارج ما نیاز به مذاکره داخلی داریم، تا یک صدای واحد از ایران اسلامی و انقلابی در مقابل دشمن شنیده شود.


وی با بیان این مطلب که نتقام سخت از قاتلان شهید سلیمانی که نماد مقاومت است، مطالبه انتقام و سیلی سخت یک امری پسندیده و حتی لازم است، تصریح کرد: اما نحوه این مطالبه مهم است که نباید انتقام را به یک یا ۲ سیلی در حوزه نظامی تقلیل داد، هر چند این سیلی ها آرام‌بخش موقتی است که در جای خودش انجام می شود اما انتقام سخت در سطح راهبردی اخراج آمریکا است که باید به حضور آنها در منطقه پایان داد.


حجت الاسلام نجنو اظهار کرد: جریان تحریف به دنبال تطهیر انحراف، نفاق و متهم سازی جریان حق است، این جریان این روزها فعال تر از همیشه به میدان آمده تا در جنگ روایت ها آن تفکر و روایت جعلی و موهوم خود را غالب کند و اخیرا این مسیر انحراف از آستین یک روحانی نمای ساده لوح بوده که با گستاخی و جسارت تمام انگشت را به سوی رهبری و مقتدر مظلومان نشانه رفته است.


امام جمعه قلعه گنج در خاتمه با اشاره به جاده های مواصلاتی شهرستان، عنوان کرد: امنیت جانی مردم در این جاده ها در خطر است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه قلعه گنج شهید سلیمانی حجت الاسلام تله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم

راه و رسم ملت امام حسین سال‌های سال است که یکی است؛ این مسیر از روزهای خرداد ۱۳۴۲ آغاز شد و تا امروز نیز چراغ راه این مسیر پر پیچ و خم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بسیاری از ما جمله طلایی «ما ملت امام حسینیم» حاج قاسم را شنیده‌ایم اما ریشه این حرف به سال‌های قبل یعنی میدان مبارزه دفاع مقدس باز می‌گردد، آنجایی که شهید حاج علی زاهدی نیز بر این جملات تاکید داشته و می‌گوید «ما ملت امام‌حسینیم»

کد خبر 750263

دیگر خبرها

  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی