Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | دیدار معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بین دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس تهران برگزار شد. که نیمه نخست این دیدار با گل دقیقه ۴۰ مجتبی بیژن به سود نساجی به پایان رسید.

 

**ترکیب نساجی مازندران

مهرداد طهماسبی - حامد شیری - مجتبی بیژن - سعید بیگی - آرمان قاسمی - محمود قائدرحمتی - روزبه شاه‌علیدوست - ایوب کلانتری - حسن نجفی - کریم اسلامی - مهرداد بایرامی

 

**ترکیب پرسپولیس

حامد لک - سیدجلال حسینی - محمدحسین کنعانی‌زادگان - سیامک نعمتی - سعید آقایی - احمد نورالهی - میلاد سرلک - امید عالیشاه - احسان پهلوان - وحید امیری - مهدی عبدی

** حواشی قبل بازی و آبروریزی در استان سرسبز مازندران روی موکت وطنی

*در شرایطی که بارش باران در مازندران سبب شده بود تا وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به شکل فاجعه باری در بیاید اما سازمان لیگ، به هر شکلی که شده بازی را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*زمین پُر از باران که در این دیدار مهم و حساس به نوعی آبروی ورزش و استان مازندران را برد!

نساجی مازندران پس از اینکه فصل را با یک برد و یک مساوی شروع کرد، در چهار مسابقه اخیرش نمایش خوبی نداشته و یک بار متوقف شده و در سه دیدار دیگر شکست خورده است، اما آنها اکنون که مقابل پرسپولیس قرار گرفتند، امیدوار هستند به برتری خانگی برسند و از بحران خارج شوند ولی در آن سوی میدان شاگردان یحیی گل‌محمدی که برخلاف سایر تیم‌های لیگ برتر تنها 4 بازی انجام دادند و صاحب 8 امتیاز شدند، می‌خواهند به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهند و با کسب برد در قائم‌شهر به جمع تیم‌های بالانشین جدول برگردند.

حواشی نیمه اول دیدار :

* با توجه به شرایط جوی و آب گرفتگی چمن استادیوم شهید وطنی، حامد لک دروازبان نساجی نیز به جمع اعضای تدارکات پیوست  و برای جمع آوری آب به آنها کمک کرد تا تصویری عجیب از خود به ثبت برساند.

* به دلیل شرایط نامساعد زمین بازی، دو تیم بازی چندان جالبی از خودبه نمایش نگذاشتند.

* بارها در این دیدار هنگام پاسگاری دو تیم، توپ در میان آب‌های جمع شده در زمین گیر می‌کرد.

* دقیقه 7حمله سریع بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ محوطه جریمه نساجی با پاس در عرض امیری به محوطه 6 قدم تبدیل به موقعیت خطرناکی شد که قبل از رسیدن توپ به عبدی، مجتبی بیژن توپ را دفع کرد.

* دقیقه 27 ارسال خطرناک حسن نجفی از روی ضربه ایستگاهی را حامد لک در اختیار گرفت.

* با وجود اینکه پس از بارش شدید باران در قائم‌شهر اقداماتی برای رفع آب‌گرفتگی در زمین اقداماتی صورت گرفته، اما همچنان در برخی نقاط چمن ورزشگاه شهید وطنی این مشکل وجود دارد.

* حمیدرضا فرزانه، مربی تیم نساجی، بخاطر اعتراض به داوری در دقیقه 18 کارت زرد گرفت.

* احمد نوراللهی با تراشیدن سر و شکل و شمایلی جدید در بازی با نساجی حضور یافته است.
* تعدادی از تماشاگران نساجی از پشت‌بام و بالکن خانه‌های اطراف ورزشگاه شهید وطنی در حال تماشای بازی با پرسپولیس هستند.

* دقیقه ۴۰ مجتبی بیژن روی ارسال از جناح چپ حسن نجفی موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر مازندران شهید ورزشگاه شهید وطنی مجتبی بیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم‌های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰، ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم‌های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها