Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر به مسایل و مشکلات زیرساختی شهر خرمشهر اشاره کرد و گفت: با بررسی های انجام شده  مشخص شد بیشترین مشکلات زیرساختی ناشی از کمبود اعتبارات و نقدینگی است.

وی اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اینکه استان هزاران میلیارد تومان از دولت طلب دارد  گفت دولت باید حل مشکلات استان را در اولویت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت به طور مثال حق آلایندگی در خوزستان ۱۳ هزار میلیارد تومان است که با احتساب جرایم به  ۲۳ هزار میلیارد تومان رسیده  است  و از طرف دیگر هزاران میلیارد تومان سه درصد نفت از محل بحران بوده که می تواند مشکلات عدیده ای استان را حل کند.

وی در بخش دیگری به سالروز حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: در آستانه حماسه ۹ دی مصادف با دهه بصریت و میثاق امت با ولایت را خواهیم داشت این دهه بسیار مهم است و از روز ۹ دی آغاز و تا ۱۹ دی ادامه دارد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود: امسال ۱۱ سال از فتنه سال ۸۸ می‌گذرد که خسارات بسیار سنگین معنوی و مادی علیه کشور جمهوری اسلامی تحمیل کرد.

امام جمعه خرمشهر افزود: علل پیدایش این قضیه دشمنان ما بودند و پشتیبان این فتنه‌ها آمریکایی‌ها بوده‌اند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: آن چیزی که  فتنه ۸۸ را خنثی کرد وجود ولایت فقیه و مدیریت و تدبیر شجاعانه مقام معظم رهبری و بصیریت و حضور به هنگام و شجاعت مردم است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: همه ملت تا آخرین قطره خون خود از ارزش ها ولایت فقیه و انقلاب دفاع خواهند کرد.

برچسب‌ها خرمشهر خطبه ها اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر خطبه ها اعتبارات خرمشهر خطبه ها اعتبارات اخبار کنکور میلیارد تومان حجت الاسلام عادل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه‌ پایش کیفی هوای کشور، هوای شهرهای اهواز، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله حفاری ۱۵۴ و نیوساید ۱۵۳و پادادشهر ۱۳۱، اداره برق ۱۰۲ و شهرهای خرمشهر ۱۱۵ ماهشهر ۱۰۸ و هندیجان ۱۰۸ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس تایم صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

کد خبر 749590

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • جوی ناپایدار در اروند
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت