Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@03:39:44 GMT

سهیل مهدی ماشین سازی را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۱۹۵۹

مسئول برگزاری بازی های لیگ برتر اعلام کرد در صورتی که یک بار دیگر از ورود دوربین به ورزشگاه های تبریز ممانعت به عمل بیاید میزبانی را از ماشین سازان خواهند گرفت

 

پخش نشدن نیمه اول بازی دو تیم ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان باعث شد تا مسئول برگزاری بازی های لیگ در گفتگویی تلویزیونی به این حرکت واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در حالی که تصور می شد دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان به مانند همیشه به صورت زنده از شبکه استانی پخش شود، این اتفاق رخ نداد تا جدیدترین چالش فوتبال ایران در تبریز رقم بخورد.

هر چند دیدار دو تیم از نیمه دوم به صورت زنده پخش شد اما همکاری نکردن مسئولان ورزشگاه بنیان دیزل در خصوص ورود دوربین های تلویزیونی برای پخش بازی در نیمه اول باعث شد تا مسئول برگزاری بازی های لیگ برتر به این موضوع واکنش نشان بدهد. سهیل مهدی در گفتگویی تلفنی و تلویزیونی اعلام کرد اتفاق رخ داده در تبریز کاملا غیرحرفه ای بوده و در صورتی که بار دیگر تکرار شود و مسئولان ورزشگاه همکاری لازم برای پخش زنده بازی را نداشته باشند و باز هم از ورود دوربین ها به ورزشگاه ممانعت به عمل بیاورند، امتیاز میزبانی از تیم لیگ برتری ماشین سازی گرفته می شود.

نکته جالب در ممانعت از ورود دوربین های تلویزیونی به زمین، دفاع تیم تبریزی ماشین سازی از مسئولان تراکتور بود. پیش از این عنوان شده بود مسئولان تراکتور انتظار داشتند برای پاسخ به حرف های علیرضا منصوریان در یک برنامه زنده تلویزیونی به آن ها نیز وقت داده شود و از اقدام مسئولان سیما دلخور هستند و حالا به دفاع از آن ها مسئولان ماشین سازی، چوب لای چرخ پخش زنده بازی گذاشتند و در نهایت اتفاقاتی افتاد که شاهد آن بودیم.

 

همچنین بخوانید:

دوربین ها وارد بنیان دیزل شدند، نیمه دوم به صورت زنده پخش می شود

ماشین سازی دوربین های تلویزیون را به بنیان دیزل راه نداد

تهدید تبریزی ها جدی شد | ماشین سازی - نفت مسجدسلیمان بدون دوربین های تلویزیونی

ماشین سازی در حمایت از تراکتور: دوربین های تلویزیون را به ورزشگاه راه نمی دهیم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورود دوربین ماشین سازی دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ولورهمپتون

لیگ برتر انگلیس (منچسترسیتی - ولورهمپتون) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750458

دیگر خبرها

  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان