Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:53:24 GMT

امرور فتنه دشمن آغاز نفوذ فکری است 

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۱۹۶۳

امرور فتنه دشمن آغاز نفوذ فکری است 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: امروز فتنه دشمن آغاز نفوذ فکری بوده و راهبرد آنها این است که مردم را در مقابل جبهه انقلاب اسلامی و ولایت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۵ دی حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، با اشاره به سبک زندگی آن حضرت، گفت: اصولی همچون اصل معنویت، دشمن شناسی، بهترین همراه در عبادت خداوند، صبر و بردباری، صداقت فرمان برداری و امانت داری، ابراز محبت و وفاداری، اهل قناعت و رعایت حال همسر، وفاداری تا پای جان بر سر امامت و ولایت، عبادت و حق طلبی و تربیت فرزندانی که الگوی بشریت هستند، بر زندگی حضرت زهرا (س) حاکم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 امام جمعه کهنوج با بیان این مطلب که ۳ دلیل عمده در تقابل ۲ جریان امامت و خلافت وجود داشت، خاطرنشان کرد: انحراف، بی بصیرتی و ماموریت حضرت علی (ع) بر صبر و سکوت دلایل عمده این تقابل بود.


وی بیان کرد: دفاع از امامت و ولایت، ترسیم راه صحیح امامت و ولایت و افشای چهره نفاق از برکات قیام حضرت زهرا (س) بود.


حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به حماسه ۹ دی، ابراز کرد: 9 دی را باید یوم الله نامید زیرا در تفکر اسلامی و فرهنگ قرآن یوم الله به روز هایی گفته می شود که یک حادثه سرنوشت ساز رخ داده است و ۹ دی به ما می گوید؛ در برابر قوی ترین فتنه ها می توان با بصیرت و قاطعیت ایستاد و فتنه را خنثی کرد.


خطیب جمعه کهنوج تاکید کرد: امروز فتنه دشمن آغاز نفوذ فکری و راهبرد آنها این است که مردم را در مقابل جبهه انقلاب اسلامی و ولایت قرار دهد.


وی تصریح کرد: راه برخورد با فتنه دشمنان بصیرت، تقویت غیرت دینی، ولایت مداری، داشتن روحیه انقلابی، قدرت تشخیص درست مردم، هوشیاری فکری و عملی، عمل به موقع و ملازم ولایت بودن و مراقب فریب دنیا بودن است.



حجت الاسلام افشارمنش به شخصیت سردار سلیمانی در سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم له فرمود؛ به شهید حاج قاسم باید به چشم یک مکتب نگاه کرد زیرا مکتب مجموعه ای از جهانبینی و روش های علمی زندگی است و بهترین راه شناخت این سردار شهید بیانات رهبری است.



امام جمعه کهنوج ادامه داد: حاج قاسم، شهید زنده، فردی دارای اجازه شفاعت، چهره بین المللی مقاومت، تربیت شده برجسته مکتب اسلام و امام راحل، شهیدی که خبیث ترین انسان ها به ترور وی افتخار می‌کند، بود و مردمی بودن، تیز هوشی، تحمل زحمت، بی پروا از دشمن، حفظ تقوا و معنویت در دوران دفاع مقدس از صفات بارز ابن شهید است.

  
وی با اشاره به خبر سازی های جعلی اخیر در مورد بیماری مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: جریان تحریف تمرکز خود را بر ۲ محور اصلی توجیه سازی تحریم ظالمانه استکبار و زمینه سازی در بین افکار عمومی برای آمادگی در راستای پذیرش مذاکره با دشمن و گره زدن مشکلات به خارج، قرار داده است.


حجت الاسلام افشارمنش عنوان کرد: وظیفه ما در مقابل تحریف تصویر صحیح، نگاه واقع بینانه بدون ترویج یاس و ناامیدی برای افکار عمومی شود، توانایی و ظرفیت علمی در کنار مشکلات مطرح شود و همه باید بدانیم دشمن امید را هدف قرار داده پس ما باید دشمن را نا امید کنیم.

 
خطیب جمعه کهنوج با اشاره به حمله سایبری به وزار ت خزانه داری، وزارت بازرگانی  و وزارتخانه های ارتباط و اطلاعات داخلی آمریکا، ابراز کرد: این حمله سایبری از هر طرف که باشد نشانگر افول و نا امنی آمریکا است.


وی در خاتمه با توجه به حضور نماینده پنج شهرستان جنوبی در نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از حضور ایشان، چند خواسته مردمی را متذکر شد و گفت: خواسته مردم در رابطه با انتقال آب هلیل، لزوم کار کارشناسی در این خصوص است و نیز به ثمر رسیدن بحث تیتانیوم کهنوج و فعال شدن معدن و پیگیری زمین احداث بیمارستان است تا به سرنوشت پادگان ارتش منجر نشود و با توجه به حجم محصولات کشاورزی چاره ای برای حمل نقل و فروش محصولات شوند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه کهنوج خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز حجت الاسلام جمعه کهنوج فتنه دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد

حیدر احمدیوسفی گفت: ۴ روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت اتومبیل ۴۰۵ در شهرستان همجوار بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با جدیت تمام اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی هدفمند خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی مورد نظر را مشاهده و ضمن توقیف آن، یک سارق را دستگیر کردند.

یوسفی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل فرمان و پدال، سامانه GPS و سایر وسایل بازدارنده مجهز و در صورت مواجهه با موارد مشکوک یا وقوع هرگونه سرقت، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم