Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:09:12 GMT

جنگ پرسپولیس و نساجی در روی آب (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۲۳۸۰

جنگ پرسپولیس و نساجی در روی آب (عکس)

سرخپوشان تهران و مازندران در حالی به مصاف هم رفتند که آب گرفتگی های بسیار زیادی در ورزشگاه وطنی قرار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، زمین شهید وطنی به دلیل بارندگی نسبتا شدید در شمال کشور و عدم رسیدگی مسئولان قائمشهر، در وضعیت بسیار بدی قرار داشت اما با این حال بازی پرسپولیس و نساجی در آن برگزار شد. آب گرفتگی های فراوان سبب شده بود تا امکان یک نمایش استاندارد وجود نداشته باشد و بازیکنان نتوانند ایده های مورد نظر کادرفنی را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته عجیب این است که معمولا زمین های چمن طبیعی در زمستان وضعیت بهتری نسبت به چمن مصنوعی دارند اما در قائمشهر اوضاع متفاوت بود و زمین اغلب کم کیفیت وطنی، این بار در وضعیت بسیار بدتری قرار داشت.

 

 

تصاویری که از این بازی به یادگار مانده، برای طرفداران فوتبال در ایران آشناست اما انتشار آن در شبکه های اجتماعی احتمالا باعث تعجب فوتبال دوستان خارج از کشور خواهد شد و برای فوتبال ایران که داعیه میزبانی جام ملت های آسیا را دارد نیز به هیچ عنوان قابل توجیه نخواهد بود.

 

این در حالی است که با کشیدن یک کاور روی زمین، اوضاع می‌توانست کاملا متفاوت شود اما این اقدام از سوی تیم میزبان انجام نشد. در بسیاری از لحظات بازی چند موقعیت خطرناک به همین دلیل از دست رفت.

 

 

 

نساجی مازندران پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!