Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در گروه دو، تیم وچان کردستان با یک گل ملوان بندرانزلی را شکست داد.

معصومه جهان چی سرمربی تیم فوتبال بانوان انزلی پس از شکست تیمش مقابل وچان کردستان گفت: بازی خوبی بود، حق بازیکنانم شکست یک بر صفر نبود. آنها تمام تلاش شان را کردند در دقیقه ۹۴ موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشتیم اما از دست رفت، اگر در دقیقه ۹۴ به گل می‌رسیدیم با یک امتیاز شیرین و تساوی زمین را ترک می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به هر حال فوتبال است و چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. روی نقاط قوت و ضعف وچان برنامه ریزی خوبی کرده بودیم ام بازیکنانم حداقل مزد زحمتشان این بود که امروز به یک مساوی می‌رسیدیم. امیدوارم در بازی برگشت پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

کد خبر 5104459 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان بندرانزلی سنندج تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تکواندو مهدی طارمی کشتی آزاد فدراسیون کشتی تیم ملی تکواندو باشگاه پرسپولیس تنیس روی میز لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری، ستاره تیم فوتبال ملوان که در نیم فصل از پرسپولیس به این تیم منتقل شد، در بازی‌های اخیر فرم ایده‌آلی پیدا کرده و در ترکیب این تیم نمایش درخشانی دارد.

او در بازی جام‌حذفی مقابل سایپا گل اول ملوان را در ورزشگاه سیروس قایقران به ثمر رساند و در پیروزی دو بر یک این تیم نقش آفرینی کرد و علاوه بر روند خوبی که داشت که موفق به گلزنی هم شد و این شروع درخشش او در ورزشگاه خانگی ملوان بود.

عمری پس از بازی با جام‌حذفی مقابل سایپا یک بازی هم در ورزشگاه غدیر مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت، اما موفق به گلزنی نشد و مجدد در ورزشگاه سیروس قایقران توانست برای ملوان گلزنی کند و نتیجه مسابقه را در دقایق پایانی بازی با هوادار تغییر دهد.

عمری در تیم ملوان یک مسئولیت جدید هم بر عهده گرفته و پشت ضربات پنالتی این تیم قرار می‌گیرد و در دو بازی اخیر ضربات خود را هم به گل تبدیل کرده تا اعتماد به نفس بالایی پیدا کند و با توانایی‌های فردی که دارد در سطح بالاتری قرار بگیرد.

این بازیکن جوان پس از انتقال به ملوان از هفته هفدهم در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و جایگاه خود را در این تیم پیدا کرد، اما نتوانست تاثیرگذار باشد و در اواخر فصل به روند گلزنی قرار گرفته است.

عمری در نیم فصل نخست یک گل با پیراهن پرسپولیس مقابل صنعت نفت به ثمر رساند و اولین گل خود با پیراهن ملوان را هم مقابل هوادار به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • احمدی: باید با چهار گل برنده می‌شدیم
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند