Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:10:03 GMT

فوت یک نفر در حوادث ارتفاعات تهران قطعی است

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۲۴۴۲

فوت یک نفر در حوادث ارتفاعات تهران قطعی است

شاهین فتحی عصر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۳، سه حادثه به مرکز کنترل هماهنگی حوادث استان تهران گزارش شد. در حادثه اول که مربوط به کلکچال است در پی وقوع بهمن، تیم امدادونجات اعزام شده و فوت یک نفر را گزارش داده است و احتمال فوت یک نفر دیگر نیز می‌رود. یک فرد بدحال نیز در این حادثه به محیط امن انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در ساعت ۱۴ و ۷ دقیقه حادثه برف و کولاک در دارآباد گزارش شده است که تیم‌های عملیات و تیم واکنش سریع به منطقه اعزام شدند؛ احتمال گرفتار شدن چند نفر وجود دارد که عملیات همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین سقوط بهمن در آهار (از توابع بخش رودبار قصران) توسط همنوردان یک کوهنورد گزارش شده است؛ در این محل نیز تیم‌های جمعیت هلال احمر همراه با تیم فدراسیون در حال عملیات جستجو نجات هستند یک نفر گرفتار شده است‌.

به گزارش ایرنا، شمیرانات دارای ۵ پایگاه امداد و نجات در گردنه قوچک (ورودی لواسانات و رودبار قصران)، دربند، کلکچال، شیرپلا و نمایشگاه بین المللی است.
شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده؛ این شهرستان دارای کوه‌ها، روددره ها و محل عبور رودخانه جاجرود به سد لتیان و به همین علت در تمامی فصول با استقبال چشمگیر گردشگران و کوهنوردان مواجه است.

برچسب‌ها شمیرانات بهمن سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمیرانات بهمن سازمان امداد و نجات هلال احمر شمیرانات بهمن سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • تداوم بارندگی‌ها درکشور
  • سختی کار نفتی‌ها
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند