Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:56:29 GMT

باید با مسئولان باشگاه تبریزی برخورد قضایی شود

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۲۵۰۲

باید با مسئولان باشگاه تبریزی برخورد قضایی شود

باشگاه نفت مسجد سلیمان با صدور متنی تاکید دارد که باید با مسببان عدم پخش نیمه اول دیدار این تیم برابر ماشین سازی برخورد جدی شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان که به میزبانی تبریزی ها در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی (بنیان دیزل) برگزار شد، درنهایت با حواشی فراوانی که به همراه داشت، با نتیجه یک بر صفر به سود شاگران مجتبی حسینی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از حواشی جالب توجه این مسابقه که درچارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در دوره بیستم انجام شد، عدم پخش نیمه اول بازی بود و از نیمه دوم بود که پخش زنده این دیدار در کنداکتور صدا و سیمای تبریز و به طبع آن استان خوزستان قرار گرفت.


این موضوعی است که با اعتراض و انتقاد باشگاه نفت مسجد سلیمان روبرو شده و روابط عمومی این باشگاه متنی به شرح زیر در اختیار "ورزش سه" قرار داده است:


« ما از این موضوع که صدا و سیمای استان آذربایجان علیرغم مستقل بودن و  فعالیت زیر نظر رهبری، به دستور یک مالک نیمه اول را پخش نکرد و حق مرد خوزستان را پایمال کردند، گلایه داریم. یک نیمه هواداران خوزستانی را معطل کردند؛ آنها در واقع سلیقه‌ای رفتار کردند و ورود صدا و سیما را ممنوع کردند. این متاسفانه به مدیریت صدا و سیما بازمی‌‎گردد. بایستی با عاملین این تصمیم برخورد شود. باشگاه نفت مسجد سلیمان این درخواست را دارد که با مسببان این موضوع در هر مقامی که هستند، برخورد قضایی صورت گیرد، تا این موضوع باب نشود و هر کس در آینده هر کاری دوست داشت، انجام ندهد.»

 

ماشین سازی تبریز نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی در نشست بررسی مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش با حضور مسئولان قضایی و متولیان ساماندهی این طرح حضور یافت.
رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه دغدغه مردم باید دغدغه مسئولان باشد افزود: دسترسی مردم به مجموعه‌های تفریحی باید آسان باشد تا همگی بتوانند به راحتی از این مکان‌ها بهره‌مند شوند.
وی دستگاه قضایی را متولی حقوق عامه دانست و گفت: قوه قضاییه همواره در مسیر صیانت از حقوق مردم گام برداشته و هر فرد یا دستگاهی که زمینه محدود شدن حقوق مردم را فراهم کند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی با تاکید بر ساماندهی هرچه سریع‌تر ساحل گیسوم افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا ضمن استفاده مسافران از سواحل و مجموعه‌های تفریحی، برای حفاظت از منابع طبیعی اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم