Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رویکردهایی که قبلا در استان وجود داشت اظهار کرد: استاندار عزت استانداری و مرکز استان را حفظ کرده است، در گذشته مسائلی بود که همه از آن نگران بودند اما خوشبختانه استاندار نسبت به همه موضوعات اشراف داشته و البته دغدغه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیت‌الله سید نصیر حسینی در جمع مجمع طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در قم با حضور استاندار با قدردانی از تشکیل چنین جلساتی و با اشاره به دغدغه‌مندی طلاب نسبت به مسائل فرهنگی، عمرانی ومدیریتی اظهار کرد: توقع هم این است که طلاب چنین دغدغه‌هایی نسبت به مسائل مختلف استان داشته باشد و مردم هم انتظار دارند که طلاب وفرهیختگان مثل شما اندیشه‌های بلند و جامع و کامل داشته و حلال مشکلات همه مردم استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از نگاه برخی که بعد از رفتن از استان پشت سر خود را هم نگاه نمی‌کنند و نسبت به زادگاه ، استان و شهر خود بی‌توجه هستند گفت: اما مجمع طلاب استان همواره پی‌گیر بوده و مشکلات استان را دنبال می‌کنند و از آن‌ها به جهت این رویکرد قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: راجع به مسائل مدیریتی استاندار با دغدغه و تدبیر در استان کار می‌کند هر چند که فضا سخت بوده و کسری و کمبود بودجه وجود دارد و بیماری نیز دست‌های مدیران را بسته است.

وی گفت: استاندار مشکلات سیاسی را در استان به خوبی می‌بینید همواره مشکلاتی وجود داشته اما آن چه ما می‌بینیم به طور جد علی‌رغم برخی بی‌مهری‌ها و فشارهایی که وجود دارد پی‌گیر مشکلات استان چه از مرکز و چه در خود استان است.

نماینده ولی‌فقیه در ادامه با بیان این که در گذشته برخی مدیران در برابر دیگران تسلیم بودند گفت: اما استاندار عزت استانداری و استان را حفظ کرده است، در گذشته مسائلی بود که همه از آن نگران بودند اما خوشبختانه استاندار نسبت به همه موضوعات اشراف داشته و البته دغدغه دارد.

وی در ادامه به برخی آسیب‌ها در استان اشاره کرد که بخشی مربوط به مراکز آموزشی است و در همین خصوص گفت: در بحث آموزش و پرورش در جاهایی سراغ داریم که معاون پرورشی در فلان بخش نیست و یا این که عده‌ای در مقابل پرورش اسلامی قرار می‌گیرند و برخی به جای درس دادن معارف اسلامی به دنبال مسائل دیگری هستند و متاسفانه آسیب‌هایی در آموزش و پرورش هست که باید اصلاح شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان گفت: در سفری که آیت‌الله اعرافی به استان داشتند تفاهم ‌نامه‌ای امضا شد که با مصوبات آن تحول خوبی در استان انجام می‌گیرد که از جمله مصوبات حوزه برادران در لیکک و باشت احداث شود و در خود مرکز استان علاوه بر زمینی که به حوزه برادران در وسعت بالا اختصاص داده شود تا حوزه‌ای در شان مرکز استان احداث شود در کنار آن راه‌‌اندازی چهار رشته تخصصی هم از دیگر مصوبات سفر است.

وی گفت: اگر بنا به این گذاشته شود که این چهار رشته تخصصی در مرکز استان راه‌ا‌ندازی شود و دو حوزه هم در استان احداث شود تفاهم‌نامه‌ای انعقاد شده که استاندار مقرر کرده اگر 50 درصد هزینه را حوزه قم متقبل شود ما نیز بقیه هزینه را قبول خواهیم کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: آیت‌الله اعرافی به جد پی‌گیر مصوبات سفر به استان است که تقریبا 20 میلیارد سهم استان برای هزینه می‌شود و قدم خیر و مبارکی برای استان به شمار می‌رود و رونق خوبی در بحث حوزه‌ها صورت می‌گیرد.

وی گفت: در خصوص مشکلات طلاب، مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قدم‌های خوبی برداشته و هر چند مشکلاتی در زمینه مدیریتی وجود داشت با مدیریت‌های جدید امیدوار به رفع مشکلات هستیم.

حسینی تاکید کرد: هم ما و هم استاندار به فکر رفع مشکلات و کمک به حوزه‌های علمیه هستیم و امیدواریم که مشکلات برداشته شود متاسفانه باقی بودن برخی مشکلات به این دلیل است که اکنون همه انرژی‌ها به سمت مقابله با کرونا رفته است.

وی گفت: به فضای مجتمع طلاب نیز کمک خواهد شد که باید با مدیریت صحیح سال به سال توسعه پیدا کرده و تبدیل به یک مجتمع فرهنگی شود زیرا همه استان‌ها در قم حوزه علمیه‌ای دارند و باید تلاش شود تا این امر برای استان نیز تحقق پیدا کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده کهگیلویه و بویراحمد مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت

استاندار خراسان شمالی گفت: ناترازی بانک‌های استان، نسبت مصارف به منابع بانک‌ها و ایجاد خط اعتباری ویژه برای خراسان شمالی در جلسه هفته آینده هیئت دولت مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت _ در اختتامیه جشنواره امتنان اظهار کرد: کارگران به‌عنوان سازندگان واقعی کشور در عرصه تولید هستند و پیشرفت کشور در گرو وجود این نیروهای متعهد و ماهر است.

وی افزود: خوشبختانه نیروهای خلاق و متخصص در جامعه کارگری کم نیست و حضور بیش از ۵۰۰ نفر در جشنواره امتنان امسال نشان از سطح توانمندی‌های آنان دارد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه چرخه حرکت استان در صنعت پیشرو است، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری استان تأمین آب است که در ردیف بودجه مجلس قرار گرفته لذا انتقال آب به داخل استان منجر به تحول و توسعه صنایع و کشاورزی می‌شود.

حسین‌نژاد به عملکرد مطلوب شرکت‌های دانش بنیان استان در سطح کشور اشاره داشت و گفت: دو هزار میلیارد تومان پروژه برای شرکت‌های دانش بنیان شهرستان گرمه تعریف شده است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شناسایی ۱۳ زنجیره ارزش در استان خاطرنشان کرد: زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های گوشت، فرش، گیاهان دارویی و فولاد و..‌. است که برنامه توسعه و تکمیل آن‌ها تهیه شده است.

وی افزود: این زنجیره‌های ارزش ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند تا در ابعاد مختلف توسعه رخ دهد.

حسین‌نژاد گفت: موضوع ناترازی بانک‌های استان، نسبت منابع به مصارف و نیاز استان به خط اعتباری ویژه در جلسه هیئت دولت هفته آینده مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فراهم کردن بستر صادراتی از ضروریات است، افزود: در حال حاضر با ۳۸ کشور صادرات داریم اما تعهد ارزی مهم‌ترین مشکل صادرکنندگان است که هفته آینده در جلسه هیأت دولت این موضوع را مطرح خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی در ارتباط با حوزه کارگران ساختمانی گفت: مشکلات این حوزه باید پیگیری شود اما اگر بخواهم از محل اعتبارات تملک دارایی شهرداری‌ها اعتباری را تخصیص دهیم، اعتبار ایجاد جایگاه ویژه برای کارگران فصلی و ساختمانی را اختصاص خواهیم داد بنابراین این موضوع در تمام شهرستان‌ها دنبال شود.

وی تاکید کرد: حل مشکلات بیمه کارگران از سوی سازمان تأمین اجتماعی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت قانون با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 749850

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد