Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور کشورمان با ارسال پیامی برای زوران میلانوویچ رئیس جمهوری کرواسی، فرا رسیدن زادروز باشکوه حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی ۲۰۲ را تبریک گفت.

به گزارش برنا، در پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به آقای زوران میلانوویچ آمده است: عیسی ابن مریم (ع)، پیامبر صلح و آشتی و پرچمدار مهربانی و نوعدوستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید که بشر امروز، بویژه پیروان تمام ادیان آسمانی، با پیروی از آموزه های رفیع انبیاء الهی؛ مسیر تعالی و سعادت را طی نمایند.

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به اینکه "جهان امروز با بحرانهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی متعددی روبروست"، تاکید کرد: ضروری است تا سران کشورها در پرتو اراده و مساعی مشترک، برای برون رفت از این بحرانها؛ بویژه تسریع در روند مبارزه با ویروس کرونا و بازگشت زندگی بشر به روال معمول بیش از پیش بکوشند.

دکتر روحانی در پایان برای رئیس جمهور، دولت و مردم کرواسی سلامتی، موفقیت و بهروزی آرزو کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دکتر روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!

دریافت 4 MB کد خبر 848212 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت