Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل امروز در گفتگو با خبرنگاران با قدردانی از همراهی مردم و اصناف آران و بیدگل در رعایت شیوه نامه های  بهداشتی و محدودیت‌ها افزود: اگر مردم و مسوولان شهرستان در رعایت شیوه نامه ها و محدودیت‌ها مماشات و سهل‌انگاری کنند، بازگشت به وضعیت قرمز و نارنجی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: فعالیت مشاغل گروه‌های چهار در منطق دارای وضعیت زرد از جمله آران و بیدگل متوقف می‌شود که در صورت رعایت نکردن این محدودیت، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

به گفته فرماندار آران و بیدگل، بر پایه بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، کارکنان اداره‌های ارایه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ظرفیت کامل در محل کار حاضر می‌شوند و در سایر اداره‌ها ارایه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام و ماموریت‌های اداری غیرفوری نیز لغو می‌شود.

او اضافه کرد: تمامی مرکز‌های آموزشی از جمله از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه در آران و بیدگل تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

فرماندار آران و بیدگل اظهار داشت: برگزاری نماز‌های جمعه و جماعت و آیین‌های مذهبی همچنان در این شهرستان ممنوع است.

بایبوردی افزود: هر نوع نشست رسمی در مناطقی با وضعیت قرمز و نارنجی به ترتیب تا سقف ۱۵ و ۲۰ نفر و در مناطق با وضعیت زرد از جمله آران و بیدگل تا سقف ۳۰ نفر مجاز است.

او ادامه داد: انتظار می‌رود مردم تا پایان محدودیت‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، چرا که سلامت و امنیت آنان و دیگر شهروندان مطرح است و از این رو در صورت تخلف، مسوولان مرتبط مجبور به اعمال قانون هستند.

فرماندار آران و بیدگل با قدردانی از همراهی فعالان و مسوولان بخش‌های مختلف در مدیریت ستاد مقابله با کرونای این شهرستان، بر ضرورت استمرار همکاری‌های مضاعف در راستای اجرای تصمیم‌های ستاد‌های ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا و نظارت بر آن تاکید کرد.

بایبوردی از کادر بهداشت و درمان آران و بیدگل که به عنوان مدافعان حریم بهداشت و سلامت مردم ایثارگونه فعالیت می‌کنند، قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا با همراهی مردم زحمات کادر درمان به نتیجه برسد و این شهرستان به شرایط پایدار در مقابله با کرونا برشد.

او تصریح کرد: رعایت نکردن شیوه نامه ها  نقض حقوق شهروندی و ترویج بی‌قانونی تلقی می‌شود.

گروه شغلی شماره چهار شامل همایش‌ها، برگزاری آیین‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ‌وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی آران وبیدگل رعایت شیوه نامه های بهداشتی فرماندار آران و بیدگل محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرهاد قائمیان در دیدار مدیران و دبیران جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ما دوست و همراهانی هستیم که فقط به عشق امام رضا (ع) در این جشنواره‌ها هستیم، تا کارهای بهتری را برای شیفتگان امام هشتم (ع) انجام دهیم.   وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره روستایی امام رضا (ع) در روستای کردر گفت: مردمان روستا خانه‌های خود را در اختیار جشنواره و هنرمندان گذاشته بودند. برای مردمی کردن این جشنواره فضایی ایجاد کردیم که مردم بدانند چه نوع فرهنگ رضوی را می‌خواهیم در بین مردم رواج دهیم.   قائمیان گفت: در جشنواره هنرهای نمایشی اتابک نادری نه فقط برای این جشنواره که همراهی خوبی داشت و نمایش‌ها به استان‌های مختلف به صورت اجرای عمومی برگزار شد تا مردم آشناییت بیشتری داشته باشند.   مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی امام رضا(ع) با اشاره به دیگر بخش‌های جشنواره گفت: تلاش شد تمام جشنواره‌ها در بین خود مردم باشد و امید است مدیران کل فرهنگ در استان‌ها همراهی خوبی با این رویداد داشته باشند.   وی افزود: امسال با جشنواره فیلم رضوان این بخش از جشنواره امام رضا (ع) هم فعال می‌شود که یک فیلم سینمایی با فرهنگ و نوع نگاه ما به فرهنگ رضوی است. یک فیلم‌نامه از کتاب «از عشق‌آباد تا عشق‌آباد» اقتباس شده و در راستای فرهنگ امام رضا (ع) است و امید است این فیلم از حیث بزرگی و تاریخی بودن برای سال آینده ساخته شود تا بگوییم جشنواره‌های امام رضا(ع) به اهداف والای خود خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز