Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شادمان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان نور، اظهار کرد: سرمای شدید و تغییرات جوی سبب بارش سنگین برف در مناطق بالا دست و کوهستانی این شهرستان شد به طوری که ارتفاع برف در گردنه‌های لا وش و ترک وش نزدیک به یک متر رسیده است.

وی افزود: ارتفاع برف در شهر بلده حدود ۲۰ سانتی‌متر است و بارش برف همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه در اغلب نقاط کوهستانی شاهد بارش برف سنگین هستیم، بیان کرد: در مناطق میانبند و بو مک نیز جاده  لغزنده است بنابراین از مسافران و شهروندان انتظار داریم از مسافرت غیرضروری به مناطق بالا دست پرهیز و در صورت لزوم حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند. و در مناطق هستیم،

 این مسؤول از انسداد راه روستایی در مناطق بالادست خبر داد و افزود: حدود 8 روستا در بلده و سه روستا در چمستان و بخش مرکزی به دلیل برف شدید مسدود شد که راهداران مشغول بازگشایی راه‌ها هستند و با توجه با ادامه بارش‌ها، فردا نیز با اعزام نیرو و امکانات در منطقه بازگشایی راه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

شادمان گفت: تاکنون خسارت ناشی از باد شدید، باران و برف در شهرستان نور نداشتیم.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: برف جاده مسدود شدن شهرستان نور راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان گفت: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی، مناطق مرتفع شرقی، شمال شرقی، شرقی و شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تاثیرات سامانه بارشی به تناوب تا اواخر روز شنبه بر روی استان مشاهده می شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه ای خواهد شد.

وی افزود: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در بعضی مناطق دور از انتظار نیست. روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

کد خبر 749435

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا