Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون استاندار قم با اشاره به ورود استان به وضعیت زرد کرونایی گفت: ترددهای بین‌شهری و ممنوعیت‌های ترددهای شبانه با توجه به ورود به وضعیت زرد کرونایی حذف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به ورود استان به وضعیت زرد کرونایی اظهار داشت: از فردا با مطلوب شدن شرایط استان شاهد ورود به وضعیت نارنجی هستیم که این شرایط با همکاری هم استانی‌ها و همشهریان به‌دست‌آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم در محدودیت‌های گذشته همکاری مناسب و همراهی مؤثری داشتند، ابراز کرد: از ماه‌های قبل فوتی‌های استان بیش از 10 نفر بود که الحمدالله امروز به زیر 2 و 3 نفر رسیده است که نشان از کاهش‌های موارد فوتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با تأکید بر اینکه از فردا تنها گروه چهار دارای محدودیت هستند، تصریح کرد: این محدودیت‌ها شامل پارک‌ها، سالن‌های ورزشی، استخرها، مدارس، مؤسسات آموزشی، حوزه‌های علمیه، مؤسسات آموزش عالی، مراکز دینی و مذهبی و نماز جمعه می‌شود و مابقی مشاغل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک مجاز به فعالیت هستند.

وی ترددهای بین‌شهری و درون‌شهری را موردتوجه قرار داد و افزود: ترددهای بین‌شهری و ممنوعیت‌های ترددهای شبانه با توجه به ورود به وضعیت زرد کرونایی حذف خواهد شد ولی موضوع به این معنی نبوده که شهروندان و هم استانی‌های تصور کنند شرایط به حدی رسیده که نیاز به رعایت نکات بهداشتی نیست.

سلیمان‌پور با درخواست از مردم برای رعایت مستمر شیوه‌نامه‌های بهداشتی یادآور شد: مردم تا جایی که امکان داشته در منزل بمانند و در مراجعه به اماکن عمومی دستورالعمل‌های لازم را رعایت کنند تا وضعیت همچنان رو به مطلوبیت باشد.

11 شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت13 شهر آذربایجان‌غربی به وضعیت زرد کرونایی درآمد/هیچ شهری قرمز نیست90 درصد شهرستان‌های ایلام در وضعیت زرد قرار دارد

وی اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم دیگر برای دریافت برگه تردد به استانداری مراجعه نکنند چراکه که استان قم دیگر مشمول این ممنوعیت‌ها نبوده و ترددهای بین‌شهری و شبانه حذف‌شده است.

انتهای پیام/450/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت زرد کرونایی ترددهای بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته که رتبه دوم را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه های ترددشمار، طی سال گذشته ۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذر ماه بوده است.

وی در خصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سال جاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

کد خبر 6093852

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم