Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:54:56 GMT

شکست دختران نامی نو مقابل بهمن

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۳۱۴۳

شکست دختران نامی نو مقابل بهمن

امروز در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم های بهمن، مهرام و نارسینا به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه پنجم دی ماه، هفته دوم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان پیگیری شد. هفته دوم با دیدارهای گروه اول به پایان رسید.

که در مهم‌ترین دیدار گروه بهمن ۵۰ بر ۴۹ نامی نو را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین دیدار امروز تیم مهرام در بازی ساده‌ای مقابل سینام مشهد به میدان رفت و با نتیجه ۱۱۳ بر ۵۰ سینام مشهد را شکست داد.

در این دیدار از مهرام تینا عیسائیان ۲۲ امتیاز کسب کرد. لازم به ذکر است عیساییان روز گذشته نیز پرامتیازترین بازیکن دیدار مهران با گروه بهمن شده بود.

در دومین دیدار، دختران گاز تهران به مصاف تیم نارسینا رفتند. و گاز تهران با نتیجه ۳۱ بر ۷۶ مقابل شاگردان ندا عسکرنیا به پیروزی رسید.

پیونیک آراکلیان از نارسینا با ۱۳ امتیاز پرامتیازترین بازیکن این دیدار شد.

در سومین و مهم‌ترین دیدار این گروه نامی‌نو اصفهان و گروه بهمن تهران مقابل هم به میدان رفتند. دیدار این دو تیم تا لحظات پایانی پایاپای پیش رفت و تیم آزاده زمان پور با اختلاف امتیاز کمی جلو بود. اما در نهایت گروه بهمن با نتیجه نزدیک ۵۰ بر ۴۹ مقابل تیم نامی نو اصفهان پیروز شد. در این دیدار معصومه اسماعیل‌زاده از نامی‌نو با کسب ۱۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد.


نتایج بازی‌های امروز:

مهرام ۱۱۳ - سینام مشهد ۵۰ گاز تهران ۳۱ - نارسینا ۷۶ گروه بهمن ۵۰ - نامی‌نو ۴۹

نتایج دیدارهای روز پنج‌شنبه، ۴ دی:

پاز تهران ۴۶ - ۸۴ نارسینا تهران مهرام تهران ۸۶ - ۵۹ گروه بهمن تهران ستاد گاز تهران ۳۱ - ۷۰ نامی نو اصفهان کد خبر 464125

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان تیم بسکتبال زنان بهمن لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم بسکتبال بانوان نامی نو لیگ برتر بسکتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گروه بهمن گاز تهران نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی