Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آمریکایی گزارش داده « دونالد ترامپ »، رئیس‌جمهور آمریکا از معاونش « مایک پنس » که ریاست مجلس سنا را هم به عهده دارد خواسته نتایج رأی‌گیری در «مجمع گزینندگان» را تأیید نکند.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در حساب کاربری‌ خود در توییتر درخواست یکی از هوادارانش را که در آن از مایک پنس خواسته شده بود در جلسه روز ۶ ژانویه از تأیید رأی‌گیری مجمع گزینندگان خودداری کند، بازنشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه سی‌ان‌ان اکنون گزارش داده دونالد ترامپ چند ساعت قبل از بازنشر این پیام در توییتر دیداری در دفتر کارش با مایک پنس داشته است.

اعضای مجمع گزینندگان چند هفته پیش با شرکت در جلسه‌ای در ایالت‌های مختلف، بر اساس نتیجه انتخاباتی که سوم نوامبر برگزار شد به «دونالد ترامپ» یا «جو بایدن» رأی دادند. در پایان این رأی‌گیری جو بایدن همان‌طور که برآورد شده بود با ۳۰۲ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا انتخاب شد. 

آرای الکترال قرار است روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ طی جلسه‌ای در کنگره با حضور اعضای مجلس سنا و مجلس نمایندگان شمارش شوند.

یک منبع مطلع به سی‌ان‌ان گفت: «ترامپ برای مبارزه با [نتیجه رأی] مجمع گزینندگان بسیار مصمم است و هنوز فکر می‌کرد کار به پایان نرسیده است.»

ترامپ اخیراً به اطرافیانش گفته که مایک پنس به اندازه کافی به او برای رسیدن به اهدافش جهت برگرداندن نتیجه انتخابات کمک نمی‌کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مایک پنس دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ مایک پنس مجمع گزینندگان دونالد ترامپ مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان

میلان برای فروش منیان 60 میلیون یورو می خواهد

طرفداری | افت میلان در فصل جاری روی عملکرد مایک منیان، دروازه بان فرانسوی این تیم تاثیرگذار بود.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مایک منیان در مورد آینده اش در میلان تردید دارد. این دروازه بان 28 ساله بدترین فصل خود در میلان را می گذراند و مانند فصول قبل تعیین کننده نبوده است. وضعیت فصل جاری میلان روی روحیه او تاثیر گذاشته زیرا او فردی است که وسواس به قهرمان شدن دارد. این آرزوی او در لیل و سپس فصل بعد از آن در میلان تحقق یافت و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل قبل نیز به او شور و شوق داد اما در فصل جاری وضعیت متفاوت بود. 

منیان قبل از تصمیم گیری در مورد آینده خود پروژه میلان را ارزیابی خواهد کرد زیرا همانطور که گفته شد او خواهان رقابتی بودن تیمی است که در آن بازی می کند. دروازه بان فرانسوی مورد توجه چند باشگاه اروپایی از جمله بایرن مونیخ که به دنبال جانشینی برای نویر است، قرار دارد. پیشنهادی 60 میلیون یورویی، روسونری را برای فروش منیان متقاعد خواهد کرد. در صورت ماندن منیان، دیاوُلو سعی خواهد کرد قرارداد او را تمدید کند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان