Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@19:01:34 GMT

خواص اعجاب‌انگیز عناب

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۳۳۷۱

«عناب» بومی مناطق گرمسیر و خشک بوده و دارای برگ‌های کوچک سبزرنگ و بدون کرک است. این گیاه برای کاهش عصبانیت و دفع کننده سموم در هوای آلوده است. ناطقان: میوه ریشه، برگ وگل عناب خواص زیادی دارد از جمله کمک به سم زدایی پوست و بدن و از کبد در برابر تاثیرات مخرب محافظت می‌کند که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

کاهش عصبانیت با عناب
افرادی که حرارت بدنی بالایی دارند و زود عصبانی می‌شوند، می‌توانند صبح هنگام شش عدد عناب خشک را نیم کوب و با یک لیوان عرق کاسنی خیس و با سکنجبین میل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفع سموم در هوای آلوده با عناب
افراد می‌توانند ۳۰ گرم عناب، ۳۰ گرم پر سیاوش، ۲۰ گرم آویشن را نیم کوب و روزی دو بار یک قاشق آن را در یک لیوان آب جوش دم؛ سپس آن را صاف و میل کنند. این دمنوش برای برونشیت، عفونت ریه، گرفتگی صدا، دفع سموم در هوای آلوده مفید است. افراد می‌توانند از شربت عناب برای درمان سرفه‌های خشک و گرفتگی صدا استفاده کنند. به این صورت که ۵۰ گرم عناب خشک را ابتدا نیم کوب کنند و در ۳ لیتر آب بجوشانند وصاف کنند و سپس با کمی قند بجوشانند تا قوام آید؛ افراد می‌توانند این شربت را روزانه هشت بار و به میزان یک قاشق غذاخوری مصرف کنند.

درمان رزاسه با عناب
افرادی که به بیماری باد سرخ و رزاسه (بیماری پوستی) دچار هستند، می‌توانند برای بهبود بیماری ۲۵۰ گرم عناب خشک را نیم کوب کنند و در ۳ لیتر آب بجوشانند و پس از صاف کردن، مرتب روزی سه فنجان میل کنند.


دمنوش عناب
برای رفع مشکلات ریه، تنگی نفس حاصل از ورم معده و سرفه‌های کهنه می‌توانید ترکیب ۳۰ گرم عناب، ۲۰ گرم رازیانه، ۲۰ گرم انسیون، ۳۰ گرم پر سیاوش و ۲۰ گرم انجیر را بکوبید و در ۲ لیتر آب شب تا صبح بخیسانید و صبح این ترکیب را بجوشانید و میل کنید.

ارزش غذایی عناب
این میوه منبع خوبی از ویتامین C و حاوی مقادیر قابل ملاحظه‌ای مواد معدنی است. دارای پروتئین، کربوهیدرات و مواد معدنی کلسیم، فسفر، آهن، کاروتن، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین و فلور است.

حاوی پکتین (به عنوان کلسیم پکتات) به عنوان فیبر محلول موثر در کاهش چربی و قند خون است. محتوای چربی کل میوه عناب بسیار کم است.

نسبت اسید‌های چرب اشباع نشده به کل چربی در میوه عناب بالاست بنابراین متخصصان تغذیه می‌توانند عناب را به عنوان بخشی از رژیم غذایی توصیه کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: خواص ، عناب ، دفع کننده سموم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خواص عناب گرم عناب نیم کوب ۲۰ گرم ۳۰ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرم معجزه

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم کرم معجزه معرفی میکنیم چند بخش تقسیم کرد یکی از مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن راحتی از بین میبرد راحتی از بین میبرد جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت پماد خشخاش عمده چیست؟ پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید فروشگاه شیک کویین نمونه محصولات در کانال روبیکا و واتساپ برای شما عزیزان گذاشتم حتما به کانال ما سر بزنید شماره کانال 09031005468درخدمت شما هستیم

ترکیبات کرم معجزه گیاهی اصل جلد قرمز

پاستور درجه یک مرهم قهوه ای مرهم سبز روغن آرگان عصاره شیرین بیان سفید آب نقره زرد چوبه خاکشیر ارچ

ویژگی کرم معجزه گیاهی ضد لک و کک لک های بارداری از بین بردن جای جوش صورت پاکسازی پوست صورت کاهش دهنده عالی سیاهی دور چشم ضد التهاب و درمان آفتاب سوختگی پیشگیری کننده چین و چروک صورت ترمیم کننده سلول های آسیب دیده میزان رضایت بالا اثر بخشی بعد از 7 روز مواد گیاهی روغن هسته انگور روغن نارگیل عصاره شیر الاغ کرم دست ساز است ویتامینe کرم گلدن شاین عمده ضد لک کاربرد چیست؟

چگونه معجزه دست ساز مصرف کنیم؟

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب( کرم معجزه با صابون رزد چوبه ) شستشو بدین تا کاملا تمیز شود و زمانی که پوست صورت خشک کردن صورت خود مقداری از کرم وایت رز را بر روی صورت بزنید و به خوبی ماساژ دهید.

توجه داشنه باشید هیچ نوری در هنگام خواب نباشه.

چقدر مدت زمان کرم معجزه وی ای پی روی پوست بماند؟ حتما باید 7 ساعت روی پوست بماند.

صبح پس از بیدار شدن حتما صورت خود را با مجدد شستشو دهید، این کار را هر شب تکرار کنید تا به نتیجه برسید. حتما در طول روز ضد آفتاب بی رنگ وکالی و آبرسان خوب مصرف کنید

خواص کرم معجزه با صابون صندل اصل 

خواص کرم معجزه را میتوان به چند بخش تقسیم کرد که مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن برایپوست صورت و حتی پوست بدن هم میباشد ، این کرم با کاهش رنگدانه های پوست و ترمیم مجدد آن لک های قدیمی که شامل لک های دوران بارداری و یا لک های آفتاب سوختگی میباشد را به راحتی از بین میبرد ، همچنین اگر مرتب جوشمیزنید و نمیدونید چیکار کنید ترکیبی از صابون معجزه و همچنین این کرم یک راهکار تست شده و جوابگو برای این مشکل شماست

کرم معجزه شب چه عوارضی دارد

همونطور توضیح دادیم عوارض معجزه دست ساز فیک خرید کرم هست که پوست دوچار مشکل میکنند

پیشنهاد بنده این هست که در صورتی که پوستتان لک ندارد از کرم های ضد لک حتی گیاهی استفاده نکنید از محصولات کرم های ابرسان تهیه کنند در فروشگاه شیک کویین خرید کنید.کرم وایت رز عمده  موجود هست.

 

 

خواص کرم دست ساز گیاهی چیست؟

1- روشن کننده و ضد آکنه قوی پوست

2- مناسب برای لک و جای جوش

3- کاهش منافذ باز پوستی

4- لیفت کننده و سفت کننده پوست

5- از بین برنده لک صورت

6- کاملا گیاهی

7- مناسب برای خانم ها و آقایان

کاربرد کرم معجزه شب چیست؟

فرق کرم وایت رز و کرم معجزه

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • کرم معجزه
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • این گیاه دارویی نفخ شکم را از بین می‌برد
  • خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • خواص شیربرنج + فیلم
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ