Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سینمای هالیوود همواره نگاه ویژه و خاصی به داستان‌هایی با موضوع «کریسمس» داشته است و در این راستا سینماگران مطرح جهان آثاری، چون «چه زندگی شگفت‌انگیزی»، «معجزه در خیابان سی و چهارم» و «سرود کریسمس» را ساخته و در معرض تماشای سینمادوستان قرار داده‌اند.

فیلم «معجزه در خیابان سی وچهارم» محصول ١٩٩٤ است و بازسازی اثری کلاسیک بوده و محصول کمپانی فوکس قرن بیستم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: چراغانی شب‌های کریسمسبنا بر اعلام کامینگ سون، فیلم «تن‌ها در خانه» محصول ١٩٩٠ به همراه فیلم «کریسمس مبارک» محصول آلمان/ انگلستان/ بلژیک/ رومانی در سال ٢٠٠٥ به کارگردانی «کریستین کاریون»، «شب قبل از کریسمس» محصول ١٩٤١، «اسکروچ» محصول ١٩٨٨، «کنایه ملی شب‌های کریسمس»، «مرا در سنت لوئیس ملاقات کن»، «محل تجارت» محصول ١٩٨٣ و «چه زندگی شگفت انگیزی ـ فرانک کاپرا» محصول ١٩٤٦ از دیگر آثار مرتبط با این موضوع پرطرفدار سینمایی هستند.

فیلم‌های «کریسمس کارول ماپت» محصول ١٩٩٢، «چگونه گرینچ کریسمس را دزدید» محصول سال ٢٠٠٠ و «رویای پیش از کریسمس» اثر «تیم برتون» محصول ١٩٩٣ دیگر فیلم‌های معروف کریسمسی هستند.

همچنین از معروف‌ترین فیلم‌های کریسمسی در چند دهه‌ی اخیر نیز می‌توان به یک داستان کریسمسی محصول سال ١٩٨٣ اشاره کرد که توسط کمپانی متروگلدوین مایر ساخته شد.

«یک داستان کریسمسی» یکی از پولساز‌ترین فیلم‌ها در این خصوص به‌شمار می‌رود که توانسته است در ١٠ سال گذشته ٦ و نیم میلیون کپی دی‌وی‌دی و بلوری بفروشد.

فیلم «سرود شب کریسمس» به کارگردانی «رابرت زمکیس» با حضور «جیم کری» که پیش از این همه در نقش‌های مشابهی، چون «اسکروچ» (خسیس ولئیم) ظاهر شده بود، در جدیدترین فیلم شرکت «دیزنی» که به شکل انیمیشن دیجیتال ساخته می‌شود نقش‌آفرینی می‌کند.

رابرت زمه‌کیس کارگردان هالیوودی که با ساخت «فارست گامپ» موفق به دریافت جایزه اسکار از مراسم آکادمی علوم و هنر‌های بصری شده است، تجربه ساخت انیمیشن دیگری با موضوع کریسمس با عنوان «قطار سریع‌السیر قطبی» را در کارنامه‌اش دارد. فیلمنامه‌ی «سرود شب کریسمس» براساس داستانی از «چارلز دیکنز» به نگارش درآمده است. تاکنون نسخه‌های زیادی از این اثر دیکنز در عالم سینما و انیمیشن به تصویر کشیده شده است.


منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، کریسمس ، فیلم سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کریسمس فیلم ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (9.3MB)

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی