Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس از زنجان، بنا بر گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمار مبتلایان سرپایی به بیماری کووید ۱۹ بر اساس تست آزمایشگاهی تا ظهر امروز ۳۵ هزار و ۱۲۷ مورد بوده است که ابتلای ۵۱ مورد از آن‌ها طی ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۴۱ هزار و ۶۵۱ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس همین گزارش از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی ۶ هزار و ۵۳۲ نفر در استان زنجان به کووید ۱۹ بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که ۵ هزار و ۳۵۶ نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند. در حال حاضر ۲۳۶ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک بودن بستری هستند که ۱۱ مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند. همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا یک هزار و ۸۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند که پنج نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید ۱۹ و همچنین مشکوک ۱۸ هزار و ۱۴۷ نفر اعلام شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار شیوع ویروس کرونا کرونا در استان زنجان آمار مبتلایان به کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار استان زنجان کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

صنعت واردات خودرو از چین به دلیل بسته شدن بنادر اسرائیل فلج شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی گلوبس در گزارشی نوشت، شرایط فعلی در اسرائیل باعث شده است تا صادرات خودرو از چین به اسرائیل در سه ماهه اول از سال 2024 به شکل قابل توجهی فلج شود.

براساس گزارش‌های منابع رسمی، صادارت خودروهای هیبردی چینی به اسرائیل در سه ماهه اول از سال جاری میلادی 51 درصد کاهش یافته است، که در آمار صادارت گمرک چین به آن اشاره شده است.

براساس آمار منتشر شده، صادرات خودروهای هیبریدی از چین به اسرائیل در ماه مارس 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش یافت.

گفتنی است رسانه‌های عبری زبان، تاکنون بیش از یک گزارش از تاثیر اقدامات نیروهای مسلح یمن در فلج کردن اقتصاد اسرائیل منتشر کرده‌اند.

هنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند