Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، رئیس‌جمهور آمریکا از معاونش خواسته نتیجه رأی‌گیری در مجمع گزینندگان را تأیید نکند.

یک رسانه آمریکایی گزارش داده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از معاونش «مایک پنس» که ریاست مجلس سنا را هم به عهده دارد خواسته نتایج رأی‌گیری در «مجمع گزینندگان» را تأیید نکند.

ترامپ روز چهارشنبه در حساب کاربری‌ خود در توییتر درخواست یکی از هوادارانش را که در آن از مایک پنس خواسته شده بود در جلسه روز ۶ ژانویه از تأیید رأی‌گیری مجمع گزینندگان خودداری کند، بازنشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه سی‌ان‌ان اکنون گزارش داده دونالد ترامپ چند ساعت قبل از بازنشر این پیام در توییتر دیداری در دفتر کارش با مایک پنس داشته است.

اعضای مجمع گزینندگان چند هفته پیش با شرکت در جلسه‌ای در ایالت‌های مختلف، بر اساس نتیجه انتخاباتی که سوم نوامبر برگزار شد به «دونالد ترامپ» یا «جو بایدن» رأی دادند. در پایان این رأی‌گیری جو بایدن همان‌طور که برآورد شده بود با ۳۰۲ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا انتخاب شد.

آرای الکترال قرار است روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ طی جلسه‌ای در کنگره با حضور اعضای مجلس سنا و مجلس نمایندگان شمارش شوند.

یک منبع مطلع به سی‌ان‌ان گفت: «ترامپ برای مبارزه با [نتیجه رأی] مجمع گزینندگان بسیار مصمم است و هنوز فکر می‌کرد کار به پایان نرسیده است.»

ترامپ اخیراً به اطرافیانش گفته که مایک پنس به اندازه کافی به او برای رسیدن به اهدافش جهت برگرداندن نتیجه انتخابات کمک نمی‌کند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر توییتر مجمع گزینندگان مایک پنس مجلس سنا دونالد ترامپ جو بایدن مجمع گزینندگان رأی گیری مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روگانی، مدافع میانی یوونتوس، پس از اینکه روبرتو روچلو، قاضی تورینی، روز پنجشنبه درخواست وکلای این مدافع را برای گذراندن دوران محکومیتش با خدمات اجتماعی رد کرد، در دادگاه محاکمه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روگانی در شب ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ هنگام رانندگی با مازراتی توسط پلیس متوقف شد. هنگامی که او تحت آزمایش تنفس قرار گرفت، مأموران متوجه شدند که نتایج او سه برابر بیشتر از حد مجاز است.

حد قانونی الکل در خون رانندگان در ایتالیا ۰.۵ گرم در لیتر است، اما آزمایش اول روگانی سطح ۱.۵۶ گرم در لیتر را تشخیص داد، در حالی که آزمایش دوم کمی کمتر و ۱.۵۴ گرم در لیتر بود.

این مدافع و وکلایش در ماه گذشته درخواست کرده بودند که او دوران محکومیتش را با انجام خدمات اجتماعی بگذراند اما قاضی دادگاه تورین این درخواست را رد کرد.

بدین ترتیب روگانی اکنون محاکمه خواهد شد و اولین جلسه دادگاه او در تاریخ ۲۳ می یعنی ۲۰ روز دیگر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد