Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهر انبارالوم بخش وشمگیر شهرستان آق قلا گفت که حماسه ۹ دی با حضور گسترده و میلیونی مردم در سراسر کشور در راستای دفاع از انقلاب خلق شد.

حجت الاسلام جلیل دماوندی در خطبه های مکتوب نمازجمعه این هفته شهر انبارالوم همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: این بانوی عالم اسلام، الگویی تمام عیار بشریت بوده و بانوان ایران اسلامی برای آنکه بتوانند راه سعادت را طی کنند باید از سبک زندگی ایشان پیروی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کاهش روند ابتلا و شیوع کرونا، نماز جمعه امروز فقط در آزادشهر، نگین‌شهر، رامیان، دلند، خان‌ببین، تاتار، کلاله و مراوه‌تپه برگزار شد.

**

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به رعایت و انجام شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم استان گفت که روند ابتلا و بستری و فوت بیماران مبتلا به ویروس کرونا در گلستان در روزهای اخیر کاهش محسوس یافت.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: گرگان، کردکوی، بندرترکمن. بندرگز و آق قلا در وضعیت هشدار (نارنجی) و گنبدکاووس، مراوه‌تپه، کلاله، مینودشت، آزادشهر، رامیان، علی آباد کتول، گمیشان و گالیکش در وضعیت زرد شیوع کرونا هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

**

طالبی سرپرست شرکت گاز گلستان از مردم استان خواست با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود جبهه هوای سرد به استان و با هدف پایداری جریان گاز در مصرف این سوخت صرفه‌جویی کنند.

**

عملیات اجرایی ۲۳ پروژه و نیز بهره‌برداری از ۲ پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش فندرسک رامیان به صورت متمرکز در روستای بلوچ آباد گردایش فندرسک آغاز شد.

بهره برداری از پروژه بهسازی معابر روستای بلوچ آباد گردایش و آغاز عملیات اجرایی احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در روستاهای محمدآباد و نی تپه از جمله طرح های بهره برداری شده بود.

برچسب‌ها افتتاحیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاحیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان گاز افتتاحیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان گاز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال