Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه تعدادی گوشی و تبلت رایگان برای دانش آموزان بی‌بضاعت تهیه شده است.

او در خصوص تعدادی دستگاه گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند افزود: برای این دستگاه‌های گوشی هوشمند بیش از ۱۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری افزود:اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه برای  رسالت و وظایف سازمانی خود در کنار ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی وظیفه تجهیز فضای آموزشی را نیز به عهده دارد و در این راستا با شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و تغییر نوع آموزش از حضوری به مجازی نیز پیگیر تامین تجهیزات مورد نیاز دانش‌آموزان استان می‌باشد.

او  بیان کرد: در جلسات متعددی که با حضور مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان برگزار شد با تماس‌های مکرر با خیرین مدرسه ساز و جلب مشارکت تعداد ۲۶ گوشی موبایل توسط خیرین برای دانش‌آموزان حاشیه شهر در سه ناحیه تهیه ودراختیار مجمع خیرین مدرسه ساز قرار گرفته که تاکنون توزیع نشده بر این اساس مقرر است دانش‌آموزان نیازمند از طریق روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس شناسایی و این گوشی‌ها پس از ثبت به عنوان اموال نواحی آموزش و پرورش در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

مدیر نوسازی مدارس استان گفت:۱۵ عدد تبلت توسط  خیر کنگاوری مدرسه ساز تهیه و بنا به سفارش او در اختیار آموزش و پرورش کنگاور قرار داده است، شش عدد گوشی نیز توسط خیر سخاوتمند و دو عدد تبلت نیز توسط یکی از بانوان خیر تهیه شده است.

او  ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز استان و نیت خیرخواهانه ان ها  در ساخت و تجهیز فضای آموزشی بیان  کرد: امید است تداوم این کمک‌ها موجبات رشد و تعالی دانش‌آموزان استان را بیش از پیش فراهم کند.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ویروس کرونا فرهنگیان خیرین مدرسه ساز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ضرغام پرنیان، مشاور وزیر آموزش و پرورش در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای درباره چگونگی وضعیت تحصیل دانش‌آموزان سیل‌زده، اظهار کرد: در سیل اول و دوم ۳۶۸ مدرسه در عرصه دیواره‌ها و بعضی از قسمت‌های مدارس دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه ۳۶۸ مدرسه در طرح شهید عجمیان با مشارکت گروه‌های جهادی معلمان و دانش‌آموز و گروه‌های قومی بهسازی، مرامت‌سازی و شاداب‌سازی شد، تصریح کرد:، اما این امر به معنای این نیست که مشکلات اتفاق‌افتاده به‌طور کامل رفع شده است و بر اساس آمار کسب‌شده ۷ تا ۸ مدرسه به تخریب و بازسازی نیاز دارند.

اجرای ویژه طرح شهید عجمیان پس از پایان امتحانات خرداد

پرنیان با اشاره به اینکه هیچ‌گونه اختلالی به آموزش دانش‌آموزان وارد نشده است، ابراز کرد: آموزش دانش‌آموزان در مکان‌های عمومی از جمله مسجد انجام می‌شود؛ بنابراین هیچ مدرسه‌ای در این مناطق تعطیل نیست. مدارسی که به دلیل حجم بالای آب میسر به بازگشایی نباشند، به مکان‌های عمومی انتقال داده می‌شوند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پایان امتحانات خرداد دانش‌آموزان، تشریح کرد: پس از پایان امتحانات نهایی نوید می‌دهیم که طرح شهید عجمیان را در قالب ویژه‌تری جهت رفع این مشکلات اجرا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!