Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع انگلیس از تقویت چشمگیر نیروهای خود در مرزهای فرانسه برای از بین بردن ترافیک طولانی کامیون‌ها به دلیل محدودیت های سفر ایجاد شده برای جلوگیری از شیوع ویروس جدید کرونا خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، دولت انگلیس تلاش های خود برای برطرف کردن صف های طولانی کامیون های حمل بار در مناطق مرزی با فرانسه را تشدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که 800 نیروی دیگر ارتش را برای تست گیری سریع از رانندگان کامیون ها و عبور از مرزها به منطقه فرستاده است. تا به حال 300 نیرو در این منطقه برای این منظور حضور داشتند.

لهستان هم برخی تست گیرها و نیروهای کمکی را برای کوتاه کردن زمان انتظار رانندگان کامیون ها به مرزهای فرانسه و انگلیس اعزام کرده است. با این وجود انتظار می رود روزهای متمادی طول بکشد تا این مشکل برطرف شود.

ویروس کرونای انگلیسی به ژاپن رسیدکرونا در اروپا|از واکسیناسیون 600 هزار بریتانیایی تا ورود ویروس انگلیسی به آلمانآخرین آمار کرونا در کشور| فوت 132 نفر در 24 ساعت گذشته

وزیر حمل و نقل انگلیس روز پنج شنبه خبر داد که بیش از 2300 راننده کامیون تست کرونا داده اند که از بین آن ها تنها تست 3 نفر آن ها مثبت بوده است.

سفیر آلمان در انگلیس هم از گیر افتادن برخی رانندگان آلمانی در این شرایط پر هرج و مرج سخن گفته و در پیامی توئیتری از کریسمسی سخت گفته است.

لهستان روز جمعه یک تیم پزشکی 60 نفره را را به منطقه اعزام کرد که قرار است در تست گیری از رانندگان کامیون های لهستانی کمک کنند.

بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی تا روز جمعه چندین هزار کامیون سفر خود را بعد از تست گیری ادامه دادند، اما همچنان بیش از 5 هزار کامیون در مناطق مرزی گیر افتاده اند. بسیاری از رانندگان از کمبود آب و غذا شکایت داشتند. سرویس بهداشتی هم به اندازه کافی وجود ندارد.

اکثر کشورهای جهان هفته جاری پس از این که انگلیس اعلام کرد گونه جهش یافته ای از ویروس کرونا در این کشور به سرعت در حال شیوع است، درهای خود را به روی انگلیس بستند و فرانسه درست چند روز پیش از این که انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود سفرهای مسافری و باری را ممنوع کرد. این امر باعث سرگردانی هزاران راننده کامیون اروپایی در جنوب شرقی انگلیس درست چند روز پیش از کریسمس شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

پاریس و لندن اواخر روز سه شنبه موافقت کردند کامیونهایی که تست کووید 19 راننده آنها منفی باشد می توانند از بندر دوور به بندر کاله فرانسه جابجا شوند.

مقامات انگلیسی اعلام کرده اند که ارتش به برپایی پایگاه‌های تست در جنوب شرقی این کشور کمک می کند تا ترافیک کامیونها تسهیل شود اما این کار زمان می برد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

راننده کامیونهای عصبانی روز چهارشنبه با پلیس انگلیس درگیر شدند. تصاویر تلویزیونی نشان داد که این راننده ها همزمان بوقهای کامیونهای خود را به صدا درآورده و در تاریکی شب چراغهای چشمک زنشان را روشن کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شبکه روسیا الیوم، پیر لودامار، مسئول واحد مین روبی سازمان ملل گفت: تخمین زدیم که ۳۷ میلیون تن آوار یا حدود ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع در نوار غزه وجود داشته باشد.

وی افزود: با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون، آواربرداری ۱۴ سال طول می کشد.

این مسئول سازمان ملل همچنین هشدار داد: حداقل ۱۰ درصد از مهمات شلیک شده منفجر نمی شود و بنابراین تهدیدی دائمی برای مردم، تیم های تخلیه کننده قربانیان از زیر آوارها و همچنین کارگرانی است که وظیفه آواربرداری را دارند.

در همین راستا، منابع خبری از تخریب گسترده شبکه آب و فاضلاب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و از بین بردن محصولات کشاورزی این شهر توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شهرداری بیت‌لاهیا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۷۰درصد از چاه‌های آب شمال غزه و ۵۰درصد پمپاژهای فاضلاب را تخریب کرده است.

این شهرداری همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تمام محصولات کشاورزی در بیت‌لاهیا را که سبد غذایی اولیه در غزه به شمار می‌رود، از بین برده است.

پیش از این دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نابودی شهر بیت‌لاهیا در شمال غزه و قتل و کوچاندن مردم آن را آغاز کرده است.

این سازمان حقوق بشری تاکید کرد که نسبت به ارتکاب کشتار جدید در بیت‌لاهیا توسط ارتش رژیم صهیونیستی و اجرای عملیات کوچ اجباری جدید در سایه صدور دستورهای غیرقانونی علیه مردم آن برای تخلیه فوری که تقریبا ۵۰ هزار نفر هستند، هشدار می‌دهد.

این سازمان اضافه کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قبل از صدور دستور تخلیه منطقه بیت‌لاهیا با طرح ادعای منطقه جنگی بودن آن، حملات هوایی و توپخانه‌ای فشرده را در این منطقه آغاز کرد.

دیدبان حقوق بشری اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ خود آورد: پناهگاه‌هایی که ارتش اسرائیل برای مردم بیت‌لاهیا مشخص کرده، ویران شده هستند و به هیچ وجه قابل سکونت نیستند. این مناطق بدون آب بوده و سیستم فاضلاب آن‌ها نیز به طور کامل نابود شده است.

در این بیانیه آمده است: هر منطقه ای که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند، نظامی است، به طور کامل ویران و کشتارهایی وحشتناک علیه کسانی که در آن باقی می‌مانند مرتکب می‌شود.

این سازمان حقوق بشری اضافه کرد: نسبت به هرگونه عملیات نظامی در بیت‌لاهیا هشدار می‌دهیم، این عملیات منجر به جنایت‌های خطرناک و نقض قوانین بین‌المللی انسانی می‌شود.

کد خبر 847449 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین سازمان ملل

دیگر خبرها

  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند