Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر جدید و رسمی بازیگران جدید فیلم سینمایی «آشوب مدام» منتشر شد، فیلمی به کارگردانی داگ لیمان که از شانسهای گیشه در سال آینده به شمار می رود.

خبرگزاری میزان - تصاویر جدید و رسمی بازیگران جدید فیلم سینمایی «آشوب مدام» منتشر شد، فیلمی به کارگردانی داگ لیمان که از شانسهای گیشه در سال آینده به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاریخ پخش فیلم ماجراجویانه و علمی-تخیلی «آشوب مدام» به کارگردانی داگ لیمان و با بازی دیزی ریدلی و تام هالند بار دیگر تغییر کرد. این فیلم از کمپانی لاین گیتس در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. پیش از این قرار بود فیلم در ۱ مارس ۲۰۱۹ اکران شود.

این فیلم اقتباسی از رمان چاقوی ایستادگی اولین کتاب از سه‌گانه آشوب مدام است. داستان فیلم درباره‌ی شخصی به نام تاد هیویت (تام هالند) است که معتقد است یک عامل بیماری‌زا باعث کشته شدن همه زنان در جهان مستعمره شده و همه چیز‌های زنده می‌توانند از طریق تصاویر و صدا‌های به نام نویز وارد ذهن‌های یکدیگر شوند و ذهن‌های آن‌ها را بخوانند. زنی مرموز به نام ویولا اید (با بازی دیزی ریدلی) اولین نفری که تاکنون با وی ملاقات کرده است.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

 

در آینده دنیایی وجود دارد که در آن تمام زنان ناپدید شده اند و همه چیز‌های زنده می‌توانند از طریق تصاویر و صدا‌هایی به نام نویز وارد ذهن‌های یکدیگر شوند و ذهن‌های ان‌ها را بخوانند حال داستان از اینجا جالب می‌شود که ریدلی این تصویر را در شبکه اجتماعی خودش با دیگران به اشتراک گذاشته است.

«تام هالند» ستاره فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» در این نقش اول مرد را بر عهده داشته و در کنار او «دیسی ریدلی» نقش اول زن اثر را ایفا می ‌کند. علاوه بر هالند و ریدلی بازیگرانی همچون کرت ساتر، نیک جونز، دیمن بیچر، دیوید اوئلیو و مد میکلسون در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تام هالند در نقش تاد هیوت ، پسری که در سیاره دوردستی در دنیای جدید زندگی می‌کند. دیسی ریدلی در نقش وایولا اید ، زنی بدون نویز ، کسی که کلید باز کردن اسرار دنیای جدید است.

گری اسپینلی در کنار پاتریک نس نگارش فیلمنامه این اثر علمی تخیلی را بر عهده داشته و تولید آن را کمپانی کوارتت بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آشوب مدام سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینما تام هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟

به گزارش خبرآنلاین، این مطالعه نشان می‌دهد که از میان تکانه‌های تحریمی و تکانه‌های پولی، تحریم‌ها اثر بیشتر و طولانی‌مدت‌تری بر افزایش تورم در اقتصاد ایران دارند.

دنیای اقتصاد نوشت:احمدرضا جلالی نائینی، اقتصاددان، در ارائه آخرین مطالعه خود بر این نکته تاکید کرد که با وجود غالب بودن اثر تحریم و نرخ ارز، در بلندمدت عامل پولی تعیین‌کننده اصلی نرخ تورم است و نباید از آن غافل شد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد که تورم در اقتصاد ایران، پس از نوسانات نرخ ارز، به ترتیب تحت تاثیر انتظارات تورمی و رشد پول قرار دارد.

به عقیده این استاد دانشگاه، با توجه به اثرگذاری تکانه خارجی بر کاهش ارزش ریال و نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش، سیاست‌گذار پولی با بده‌-بستان میان رکود و تورم مواجه می‌شود و با پاسخ به این نیاز، متغیرهای پولی نظیر پایه پولی را افزایش می‌دهد.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901212

دیگر خبرها

  • روی کین: هالند پیشرفت کرده و در سطح چمپیونشیپ است! / فیلم
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • بازیگران سریال تورم
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند