Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:10:46 GMT

بیرانوند برای تعطیلات ژانویه به ایران نمی‌آید 

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۳۶۹۶

بیرانوند برای تعطیلات ژانویه به ایران نمی‌آید 

با توجه به فرا رسیدن تعطیلات سال نو میلادی بیرانوند تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.

به گزارش مشرق، برخلاف کشور ما در اغلب نقاط دنیا به ویژه کشورهای اروپا شاهد وضع قوانین سختگیرانه ای در خصوص ویروس کرونا هستیم قوانینی که لژیونرهای فوتبال کشورمان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد و آن‌ها موظف به رعایت قوانین وضع شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش آنتورپ بلژیک که چند ماهی است در این کشور حضور دارد خیلی زود همسر و فرزندانش را به بلژیک برده و حتی پسر و دختر علیرضا در این کشور به مدرسه می‌روند.

با توجه به فرا رسیدن کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی مدارس بلژیک حدود ٢ هفته تعطیل هستند از همین رو همسر و فرزندان بیرانوند به ایرانآامدند تا تعطیلات را در ایران سپری کنند. خود علیرضا اما قصد ندارد برای تعطیلات به ایران بیاید. بیرو فردا به همراه تیمش در اخرین بازی سال ٢٠٢٠ برابر شارلوا قرار خواهند گرفت و بعد از ان به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود. اگر علیرضا بخواهد حتی برای یک روز از بلژیک خارج شود به محض بازگشت باید به مدت دو هفته قرنطینه شود دقیقا اتفاقی که در بدو ورود علیرضا رخ داد و او را از تمرینات تیمش دور کرد. از همین رو خارج شدن علیرضا از بلژیک منطقی نیست و او تعطیلات ژانویه را به تنهایی در بلژیک به سر خواهد کرد و برنامه ای برای سفر به ایران ندارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی علیرضا بیرانوند آنتورپ فوتبال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند