Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر قرار باشد سازمان لیگ دربی را 20 یا 21 دی برگزار کند، تنها تاریخی که برای برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان باقی می ماند، 15 دی است.

در فضای مجازی و به صورت غیر رسمی اعلام شده سازمان لیگ قصد دارد در یکی از روزهای 20 یا 21 دی ماه دربی سرخابی را برگزار کند.

به گزارش طرفداری، در حالی که قرار بود 5 دی روز برگزاری دربی سرخابی باشد، سازمان لیگ به خاطر اعتراض استقلال که مدعی بود فقط در صورتی با پرسپولیس در دربی بازی می کند که تعداد بازی های دو تیم برابر باشد یا حداقل پرسپولیس بازی های عقب افتاده قبل از هفته هشتم خود را برگزار کرده باشد، از برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در این تاریخ صرف نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا قرار است ابتدا بازی های عقب افتاده دو تیم قبل از دربی برگزار شود و سپس استقلال و پرسپولیس به مصاف هم بروند و بازی عقب افتاده هفته هشتم را برگزار کنند. در هفته هشتم به این دلیل که سازمان لیگ مجبور بود بازی عقب افتاده پرسپولیس و نساجی را برگزار کند، بازی های پرسپولیس - استقلال و فولاد - نساجی عقب افتاد که حالا روز دهم دی ماه بازی فولاد و نساجی برگزار می شود و شایعه برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در روز 20 و 21 دی به گوش می رسد.

استقلال حداقل یک بازی بیشتر از پرسپولیس

تا این جای جدول، پرسپولیس 5 بازی انجام داده و بازی ششم این تیم هم چهارشنبه 10 دی مقابل ذوب آهن برگزار می شود که عقب افتاده از هفته ششم لیگ برتر است. در همین روز استقلال هم بازی نهم خود را مقابل گل گهر سیرجان برگزار می کند. آن وقت نوبت به برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان (عقب افتاده از هفته هفتم) می رسد که احتمالا سازمان لیگ روز 15 دی را برای برگزاری آن در نظر می گیرد و استقلال هم در این روز یا بازی هفته دهم خود را برگزار خواهد کرد یا اگر قرار به کم شدن فاصله تعداد بازی های دو تیم باشد، بازی هفته دهم این تیم هم برگزار نشده باقی می ماند. اگر قرار باشد استقلال و پرسپولیس با تعداد بازی مساوی مقابل هم قرار بگیرند، آن وقت سازمان لیگ ناچار است بازی پرسپولیس و مس رفسنجان از هفته نهم را هم قبل از دربی عقب افتاده برگزار کند چرا که استقلال و گل گهر بازی هفته نهم خود را 10 دی برگزار خواهند کرد! در این صورت امکان برگزاری دربی زودتر از پنجشنبه 25 یا جمعه 26 دی وجود ندارد.

پرسپولیس - سپاهان 15 دی 

 اما اگر سازمان لیگ بخواهد دربی سرخابی را در یکی از روزهای 20 یا 21 دی برگزار کند، تنها تاریخی که برای برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در تقویم لیگ برتر باقی می ماند، همین روز 15 دی است و چاره ای هم نیست که استقلال با 8 بازی و پرسپولیس با 7 بازی به مصاف هم بروند.

باید دید سازمان لیگ که با نادیده گرفتن فرمول ساده ریاضی، هر هفته با برگزاری یک بازی عقب افتاده از هفته های قبل، تعداد بازی های عقب افتاده لیگ را دو برابر می کند، در نهایت با چه ترفندی خودش را از شر برگزاری بازی های عقب افتاده خلاص خواهد کرد؟

دربی 20 و 21 یا 25 و 26؟

ساعتی پیش شنیدیم در سازمان لیگ دو تاریخ برای دربی در نظر گرفته شده که هیچ یک هنوز قطعی نیست؛ اولین تاریخ این است که دربی شنبه 20 دی یا یکشنبه 21 دی برگزار شود و دومین موعد هم پنجشنبه 25 یا جمعه 26 دی است. طبق وعده سهیل مهدی، این هفته باید تاریخ دقیق دربی همراه با برنامه بازی های عقب افتاده از هفته های هفتم، هشتم و نهم لیگ برتر اعلام شود.

 فدراسیون فعلا برنامه بازی عقب افتاده پرسپولیس و سپاهان از هفته هفتم، استقلال - پرسپولیس معوقه از هفته هشتم و 4 بازی معوقه هفته نهم (آلومینیوم - ذوب آهن، پرسپولیس - مس، سپاهان - فولاد و نساجی - ماشین سازی) را اعلام نکرده که اگر بنا به حفظ روال فعلی برگزاری باشد، باید پرسپولیس - سپاهان، همچنین آلومینیوم - ذوب آهن و نساجی - ماشین سازی 15 دی برگزار شود، دو بازی سپاهان - فولاد و پرسپولیس - مس 20 یا 21 دی و تنها بازی استقلال و پرسپولیس هم 25 یا 26 دی در تقویم گنجانده شود اما این زمزمه شنیده می شود که دربی را 20 یا 21 دی برگزار کنند و خلاص!

 

بیشتر بخوانید:

تاریخ احتمالی دربی تهران مشخص شد؛ دو روز برای یک بازی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های عقب افتاده استقلال و پرسپولیس عقب افتاده از هفته پرسپولیس و سپاهان بازی عقب افتاده بازی پرسپولیس برگزاری بازی دربی سرخابی تعداد بازی سازمان لیگ هفته هشتم دی برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری که سابقه 10 قضاوت در دربی استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، به اولین بار که ماموریت این بازی به او محول شد می‌پردازد و خاطره‌ای جالب از آن بازی تعریف کرد.

منصوری که گفته می‌شود در آخرین دربی این فصل نیز نامش در لحظه آخر از جمع کمک داوران خارج شده، درباره اولین قضاوتش در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌گوید: من داور بین المللی بودم. برایم بازی هیجان انگیز بود. قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اصلا فشار و استرسی را احساس نمی‌کردم. آن موقع شرایط طوری بود که اگر خاطرتان باشد هواداران از شب قبل از بازی کنار استادیوم حاضر می‌شدند و صبح زود هم روی سکوها می‌رفتند و کلا هم یک لاین سکوها خالی بود و تمام سکوها پر می‌شد از تماشاگر.

وی ادامه داد: وارد چمن که شدیم از تونل پشتی و دوستان آن موقع خیلی بیشتر هم نارنجک می‌زدند. همین که آمدیم بیاییم داخل نارنجک زدند. مثل الان از تونل وسط هم نمی‌آمدیم و یک مسیر طولانی داشتیم که 6-5 دقیقه طول می‌کشید تا به چمن برسیم. هیجان‌انگیزترین بازی برایم اولین دربی بود. البته دقیقه 88 فکر کنم بودم که پرسپولیس هم عقب بود. یک چیزی به پایم خورد که احساس کردم نمی‌توانم اصلا حرکت کنم. انگار تیر خورده باشی. یک تکه سیمان به پشت پایم کوبیده بودند و اصلا نمی‌توانستم بمانم. محسن ترکی را صدا کردم و گفتم نمی‌توانم! گفت بیخیال دو دقیقه بیشتر نمانده و هر طور شده وایسا تا تمام شود.

منصوری درباره اینکه نسبت به دریافتی‌شان پول کمی دریافت می‌کنند، اینطور واکنش نشان داد: ما هم پولش را می‌گیریم و فحش را می‌خوریم، اما فدراسیون و کمیته انضباطی پول می‌گیرند. یک زمانی می‌گفتند ماموران راهنمایی رانندگی قبض جریمه که می‌نویسند یک درصدی از آن را می‌گیرند، اما درباره ما اینطور نیست و فحش را می‌خوریم و جریمه به حساب فدراسیون می‌رود. البته بگویم وقتی درگیر بازی می‌شوی چیزی را نمی‌شنوی! دایی دوقلو دارم که یکی از آنها بدجور از دست من شاکی می‌شود که بابا این چه شغلی است تو داری و خواهرم فحش می‌خورد!

دیگر خبرها

  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است