Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:33:45 GMT

پوچتینو فوق ستاره را در پاری سن ژرمن می خواهد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۳۸۳۵

پوچتینو فوق ستاره را در پاری سن ژرمن می خواهد

منابع فرانسوی گزارش داده اند که مائوریسیو پوچتینو علاقه‌مند است بعد از قبول هدایت پاری سن ژرمن در این تیم با لیونل مسی همکاری داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که خبری غیر منتظره از سوی اکثریت قریب به اتفاق منابع معتبر منتشر شد مبنی بر این که باشگاه پاری سن ژرمن توماس توخل را از هدایت این تیم برکنار کرده و سرمربی آلمانی دیگر روی نیمکت PSG نخواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بلافاصله بعد از این خبر گفته شد که پاری‌سن‌ژرمن سرمربی آینده خود را انتخاب کرده و به احتمال فراوان مائوریسیو پوچتینو از این پس هدایت باشگاه فرانسوی را برعهده خواهد گرفت؛ موضوعی که البته هنوز تایید نشده اما قطعی به نظر می‌رسد.

 

با روی کار آمدن پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن شایعات نقل و انتقالاتی این تیم نیز وارد فاز جدیدی خواهد شد و طی ساعات گذشته برخی منابع مدعی شدند که او خواهان حضور کریستین اریکسن در این تیم است. در همین ارتباط حالا برخی منابع فرانسوی ادعای جالبی را مطرح کرده‌اند.

 

 

 

 

بر این اساس پوچتینو بعد از قبول هدایت پاری سن ژرمن قصد دارد فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا و هم وطنش یعنی لیونل مسی را به پارک دو پرنس بیاورد. مسی در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بارسا قرار داده اما بر هیچ کس پوشیده نیست که او چند دوست صمیمی در PSG دارد که مهمترین آنها نیمار است و این موضوع نیز می‌تواند به نهایی شدن این انتقال احتمالی کمک کند.

موریسیو پوچتینو لیونل مسی بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود

مورینیو مایل است که بار دیگر هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد

طرفداری | به گزارش ساموئل لاکهرست (خبرنگار نزدیک به منچستریونایتد)، ژوزه مورینیو تمایل دارد که بار دیگر هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد. این سرمربی پرتغالی پس از قطع همکاری با آاس رم، هم‌چنان بدون تیم بوده و در روزهای اخیر نامش پیرامون باشگاه‌های دیگری چون چلسی و بایرن مونیخ نیز شنیده شده‌است.

با وجود علاقه شخص مورینیو به حضور مجدد روی نیمکت اولدترافورد، سران منچستریونایتد علاقه چندانی به همکاری با این سرمربی ندارند و نسبت به بازگشت او بدبین‌اند. مورینیو از جولای ۲۰۱۶ تا دسامبر ۲۰۱۸ هدایت منچستریونایتد را به عهده داشت و موفق شد تیمش را سه جام مختلف از جمله قهرمانی در لیگ اروپا برساند.

شکست سنگین منچستریونایتد برابر کریستال پالاس و دور شدن این تیم از منطقه کسب سهمیه، احتمال اخراج اریک تن هاخ از این تیم را بیشتر از قبل کرده‌است. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • موضعگیری تند الخلیفی علیه ایده اخراج انریکه
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • انریکه: 6 بار به تیرک زدیم، XG ما بالای 3 بود و دورتموند 0.7، اما آنها صعود کردند
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره