Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عادل پور بر لزوم نظارت دولت به توزیع عادلانه اعتبارات به خوزستان تاکید کرد و گفت: دولت باید رفع مشکلات خوزستان را در اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمد جواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه 5 دی) در آئین عبادی سیاسی خطبه های این هفته نماز جمعه خرمشهر، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و همچنین 9 دی اظهار کرد: امسال نیز سال ویژه ای است چرا که هم حماسه 9 دی را در پیش داریم هم 13 دی ماه سالروز شهادت سردار دل ها شهید سلیمانی و 19 دی و همچنین چهلمین روز شهادت دانشمند فرهیخته ما شهید هسته ای محسن فخری زاده را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خرمشهر بر بصیرت افزایی تاکید کرد و افزود: در فتنه سال 88 خسارت های بسیار سنگین و زیادی از لحاظ مادی و معنوی بر علیه کشور و ملت ما تحمیل شد و اگر مراقب نباشیم و عبرت نگیریم قطعا فتنه های دیگری نیز رخ خواهد داد.

 

وی یکی از علل پیداش فتنه ها را دشمنان نظام جمهوری دانست و تصریح کرد: نباید دشمن را دست کم بگیریم و بگوئیم توهم است، دشمنان برای ما نقشه هایی دارند.

 

حجت‌الاسلام عادل پور یکی دیگر از علل ایجاد فتنه را جریان نفاق و نفوذ دانست و تاکید کرد: عده ای منافق هستند و برخی دوست دار انقلاب نیستند، عده ای نیز به دنبال هوای نفسانی خود از جمله منفعت، ثروت، قدرت و شهرت به هر قیمتی بوده و برخی نیز ساده لوح هستند.

 

وی وجود ولایت فقیه را علت خنثی شدن فتنه سال 88 عنوان کرد و ادامه داد: رهبری حکیمانه، مدیریت شجاعانه و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری در خنثی شدن این فتنه تاثیرگذار بود و خوشبختانه ما به پشتوانه همین ولایت فقیه از گردنه های بسیار زیاد و خطرناک به سلامتی عبور کردیم، البته بصیرت، ولایتمداری، حضور به هنگام و شجاعت مردم نیز در این امر کمک بسزایی کرد.

 

امام جمعه خرمشهر ابراز کرد: دشمن کاملا متوجه شده که آنچه مانع حرکت و موجب شکست‌های متوالی و مفتضحانه آنان در طول تاریخ انقلاب اسلانی شده ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری و مردم است و اکنون می خواهند با جنگ روانی و تبلیغاتی و راه اندازی جنگ روایت ها و شناختی اعتماد ملت را کمرنگ، اعتبار و تقدس زدایی کنند از طرف دیگر قداست و اعتبار ولایت فقیه را از ما بگیرند، لذا در روزهای اخیر با تمام توان و با استفاده از تمام ابزارهای خود می‌خواهند عمود خیمه انقلاب و نماد ارزش های انقلاب اسلامی یعنی مقام معظم رهبری را هدف قرار دهند ولی هیچ گاه به اهداف خود نمی‌رسند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل و مشکلات زیرساختی شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: با بررسی های انجام شده مشخص شد بیشترین مشکلات زیرساختی ناشی از کمبود اعتبارات و نقدینگی است.

 

حجت‌الاسلام عادل پور اضافه کرد: با توجه به اعلام سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اینکه استان خوزستان هزاران میلیارد از دولت طلب دارد لذا دولت باید حل مشکلات این استان را در اولویت قرار دهد و از قوه قضائیه، دادستانی کل کشور و رسانه ها خواستار این مطالبه به حق از دولت هستیم.

 

وی با بیان اینکه دولت بابت حق آلایندگی استان خوزستان 130 هزار میلیارد ریال به این استان بدهی دارد عنوان کرد: این مبلغ با احتساب جرائم به 230 هزار میلیارد ریال رسیده و از طرف دیگر هزاران میلیارد بابت سه درصد نفت که از محل بحران بوده می تواند مشکلات عدیده ای استان را حل کند.

 

امام جمعه خرمشهر بر لزوم نظارت دولت بر توزیع عادلانه اعتبارات در خوزستان و شهرستان های آن تاکید کرد و یاد آور شد: نظارت بر توزیع عادلانه و هزینه کرد اعتبارات در استان خوزستان و شهرستان های آن از جذب اعتبارات مهمتر است و باید با قدرت انجام شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: بدهی دولت به خوزستان ایام دی ماه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند حماسه 9 دی خطبه های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب دولت توزیع عادلانه حجت الاسلام جمعه خرمشهر ولایت فقیه عادل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر بارانی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه کمتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۸ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • جوی ناپایدار در اروند
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • بارش باران در اروند